Mijn naam is Maartje, 23 jaar oud en student verloskunde. In juli verwacht ik klaar te zijn en in september wil ik daarom gaan reizen!!
Ik wil eigenlijk wel graag reizen in zuid- of midden amerika maar sta ook open voor andere opties…ik wil gewoon veel zien en eventueel nog wat nuttig werk verrichten d.m.v. vrijwilligerswerk maar dat is geen pre.
Ik wil zo’n 2-3 maanden reizen door (zuid/midden) amerka, en dan als eindbestemming Suriname hebben om daar vervolgens wat maanden te gaan werken en daarna weer terug naar NL te gaan.
Dus…zijn er toevallig meiden/mannen rond mijn leeftijd die ook plannen hebben in september te reizen voor zo’n 2-3 maanden of langer/korter en die ook nog een reisgenoot zoeken: dan hoor ik het heel graag. Wellicht kunnen we wat mail contact hebben of wat ideeën uitwisselen om te kijken of we geschikte reispartners (kunnen) zijn…
beste maart, vel plezier alvast voor deze reis-die je nog heel wat organisat. hoofdbrekens zal kosten gaan (die vraag verwachtte ik eerder), maar er is een geheel apart forumdeel-doodsimple aan te klikken boven-voor reisgenoten gezocht. lees daar eerst eens-misschien zijn ze al naar jou op zoek.
ik hoop dat je een uitstekend spamfilter hebt-want dat is wel nodig als je je @mail zomaar op het www te grabbel gooit.
dit forumdeel is vooral bedoeld voor algemene vragen voor ingewikkelde reizne door allerlei landen.
Ik zie heel veel reacties van jou op dit forum staan.
Miss wil je mij ook helpen? Ik krijg het idee dat je veel af weet van reizen…
Ik wil graag naar zuid en midden amerika maar hoe ga ik dat doen en op wat voor manier is het niet gevaarlijk als meid alleen? Waar kan ik het beste heen gaan? ik dacht te beginnen met een vrijwilligers project in costa rica.
Misschien kan jij mij de eerste stappen vertellen die ik moet nemen als ik op reis wil???