Hoi,
Wij reizen binnenkort van Namibie, nabij Kongola, naar Botswana, Kasane. Op deze reisdag zouden we graag nog zowel een game drive en sunset boottocht (lijkt rond 15.00 te starten) willen maken. Dit moeten we uiteraard nog boeken. De dag erna staat al vast dat we naar de Victoria falls gaan en daarna is het helaas alweer tijd om tijd het Chobe park/Kasane te verlaten.
Vraag: is het haalbaar om na de rit van Kongola naar Kasane zowel een game drive als boottocht te maken? Hoe lang is het rijden? Park lijkt ons nl erg mooi om vanaf zowel het land als het water te bezoeken.
En heeft iemand een tip voor een aanbieder voor een combinatiepakket of losse excursies voor game drive en boottocht, waarbij je op een kleine boot gaat (hoeft zeker niet privé, als het maar geen grote cruiseboot is).
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Sjoerd

Als je op dezelfde dag zowel een game drive als sunset cruise wil maken, dan moet je al rond 12 uur vertrekken voor de game drive (die je toch ook georganiseerd wil doen?).
Mij lijkt het persoonlijk wat veel om eerst 3 uur game drive te doen en nadien 3 uur sunset cruise, nadat je rond de 200 km gereden hebt en 2 border crossings. Kan je niet bij aankomst de sunset cruise doen rond 15 uur en 's morgens een game drive?
Als je voor 1 van de 2 moet kiezen zou ik in ieder geval voor de sunset cruise gaan. Ik heb enkel de game drive en cruises gedaan die via These River lodge aangeboden werden. Deze zijn wel ok.

Hoi Moonrise,
Dank je wel voor je snelle reactie. Fijn dat je aangeeft wat ons gevoel al zei; dat het allemaal wel heel erg veel zal zijn. De optie om de volgende ochtend een game drive te doen, hadden we nog niet eens bedacht :nadenken:
De cruise lijkt ons erg gaaf, dus die gaan we sowieso doen. Nu even kijken hoe een ochtensafari zou passen in ons reisplan naar Nata. Eventueel kunnen we dit ook nog op locatie bekijken en boeken, gaan we van uit.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd