Reizen door Zuidoost Azie maart/april 2011

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Kayleigh, 19 jaar en ben van plan om rond maart/april 2011 richting Thailand te vertrekken. Van daaruit wil ik doorreizen naar Laos, Cambodja, Maleisie, Singapore en Indonesie. Hier heb ik in totaal zo’n 5 maanden de tijd voor. In eerste instantie had ik al een reispartner gevonden, maar helaas kan hij niet meer mee. Vandaar dat ik nu via dit forum op zoek ben naar iemand of meedere mensen die het leuk vinden om mee te gaan backpacken.

De datum van vertrek staat nog niet vast, maar het liefst vertek ik ergens tussen half maart en begin april 2011 naar Bangkok. Wat ik daar allemaal wil zien en doen staat ook nog niet vast. Ik heb wel een route in mn hoofd en een lijst met plekken opgesteld die ik o.a. wil bezoeken. Ook heb ik voor mezelf vastgesteld hoe lang ik in ieder land ongeveer wil blijven, maar stel dat we samen gaan reizen, dan zullen we natuurlijk wel samen bepalen hoe de reis er precies uit komt te zien. Mijn idee van de reis is dat ik echt wil gaan backpacken, dus gewoon gaanderweg te kijken waar we precies heen gaan reizen, hoe we gaan reizen en waar we gaan overnachten. Mocht je je hier enigszins in kunnen vinden, dan hoor ik graag van je. Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Kayleigh

Hoi Kayleigh,

Leuke reisplannen heb je! Ik vlieg zelf 16 maart alleen naar Bangkok, om voor 2,5 maanden rond te reizen in Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Daarna ga ik nog een maand reizen in de Fillepijnen. Zelf zoek ik iemand om een deel van de reis mee door te brengen, omdat mij het toch wat minder leuk lijkt alleen.

Ik wil graag op de zelfde manier reizen als jij; in grote lijnen weet ik waar ik heen wil, maar ter plekke zie ik dan wel wat ik wil.

Gr. Wilbert

Hey Wilbert,

Leuk om zo’n snelle reactie te ontvangen! Vietnam trekt mij persoonlijk niet zo, maar wat je zelf al zegt: misschien dat we een deel van de reis samen zouden kunnen doen. Ik stuur je in een privebericht wel even mijn email en dan hebben we het er wat uitgebreider over;).

Groetjes,

Kayleigh-Jane