Mijn naam is Tara en ik ben 21 jaar oud. In februari ben ik klaar met studeren en ik zou graag rond eind februari/maart zo n 3 maanden gaan rondreizen door Australië (met eventuele doorsteek naar andere nabije landen of zelfs de VS maar het is zo lastig kiezen :P).
Alleen op reis zie ik niet zo zitten, dus ben ik op zoek naar iemand, rond mijn leeftijd, die het leuk lijkt om met me mee te reizen. Ik heb nog geen vaste plannen en sta open voor suggesties. Lijkt het je wat om met me mee te reizen en samen een plannetje op te stellen? Dan hoor ik het graag van je!!
Hoi Tara, ik heb samen met een vriendin van mij het plan om in augustus 2013 een tijd te gaan reizen in australie, wij kunnen dan pas omdat we dan pas klaar zijn met onze studie, wil je per se in maart al weg of zou je ook wat later willen ?
Tegen die tijd zou ook een mogelijkheid. Het is nog wel vrij ver weg, maar ik denk dat het wel moet lukken . Het ligt er aan of ik in de tussentijd ga werken :). Wat zijn jullie plannen voor australie?
Hoi Tara,
Ik zoek nog een reisgenootje die vanaf april 2013 2 maanden naar Australie wilt en 1 maand Nieuw Zeeland. Daarna wil ik nog 3 maanden naar Midden en Zuid Amerika, dus mocht je dat ook leuk vinden…
Wil je ook echt gaan backpacken en veel dingen zien? Of heb je plannen om daar te gaan werken?
Hoi tara we hebben eigenlijk nog niet zo heel veel plannen, we willen graag in sydney beginnen een paar dagen en daarna ligt alles nog open, wat zijn jou plannen eigenlijk ?
April zou bij mij goed aansluiten en je planning komt ook overeen met de mijne :). Ik denk helaas niet dat mijn budget groot genoeg is om daarna door te reizen naar Amerika voor drie maanden :S, maar de eerste drie maanden lijken me top!
Zelf ben ik niet zozeer van plan om te gaan werken tijdens het reizen. Hoogstens om ervaringen op te doen, indien ik ergens tegen aanloop. Dus meer het backpacken en dingen zien :).
Hey tara, heb je dingen die je per se in australie wil zien of niet. En is het misschien een idee om hotmail adressen uit te wisselen, zodat het communiceren wat makkelijker gaat ?
Mij lijkt het ook erg leuk om rond augustus 2013 naar Australië te gaan, maar heb ook nog geen echte plannen. Ben dan namelijk ook pas klaar met mijn studie en ik ben nog druk aan het sparen haha
Willen jullie met een klein groepje op reis en een beetje het land ontdekken? En dan bijv. werken als je krap bij kas zit en verder rondreizen of iets? Ik heb ergens een aanbieding gelezen voor een ticket naar Nieuw-Zeeland, lijkt me ook erg mooi!
Hoi Daisy, ja mij en mijn reisgenootje lijken het leuk om in een groepje rond te reizen wat Tara precies wilt weet ik niet. Wij hebben ook nog niet echt plannen behalve dat we in sydney willen beginnen, misschien is het een idee om met z’n alle een beetje de ideeën uit te gaan wisselen wat iedereen leuk zou vinden. Ik weet niet hoe het met een visum zou zitten als je wilt gaan werken, en weet niet of ik dat wel wil, ligt ook een beetje aan budget wat de mogelijkheden zouden zijn.
Oké, ja dat lijkt mij ook erg leuk! Ik zie het namelijk niet zo zitten om er daar in m’n eentje op uit te trekken haha. Laatst heb ik een brochure aangevraagd van Australian Backpackers, stond best veel info in! Ze hadden het over een Working&Holiday visum, maar ik neem aan dat er wel meerdere zijn… Willen jij en je reisgenootje ook voor 3 maanden net als Tara, of hebben jullie andere plannen? Het zou inderdaad handig zijn als we onderling ideeën uitwisselen Zal ik mijn e-mail adres doorgeven? (Ik neem aan dat dat hier ook via een privé mailtje of iets kan? Heb namelijk pas mn account aangemaakt haha…)