Reisvriend(in) gezocht

Hallo,

Mijn naam is Jonathan en ik ben 24 jaar oud. Nadat ik mijn studie heb afgerond wil ik gaan reizen. Ik heb de financiën rond en de tijd om dit gaan doen.

Ik twijfel of ik alleen wil gaan reizen of in combinatie met iemand anders. Australië en Nieuw Zeeland is waar ik heen wil voor een nog nader te bepalen periode.

Het lijkt me leuk om iemand te vinden waar ik een klik mee heb. Ik ben zelf een sociaal vaardig mens en hou ontzettend van gezelligheid en humor. Daarnaast ben ik sportief en wil ik tijdens mijn vakantie graag surfen en leuke avonturistische dingen gaan doen.

Mocht jij je hier in kunnen vinden, dan hoor ik graag van je!

Hallo!

Ik wil voor een onbepaalde tijd gaan, ik koop een open ticket en zie waar het schip strand. Er zijn wel een aantal dingen die ik wel doen maar ik heb geen vast programma. Zou je iets kunnen vertellen over jezelf en wat je plannen zijn?

Groeten Jonathan

hallo

Ik zag dat je voor een tijdje naar Australië wil gaan ik ga 12 november en weet ook nog niet waar ik allemaal op af ga.
Een ding weet ik wel en dat is dat ik ook veel wil gaan surfen en rond rijzen.
Maar heb je idee wanneer je weg wil gaan en waar je je reis wilt beginnen.
ik hoor het wel gr robin.

Hallo Jonathan!

Hier nog een 24 jarige afstudeerder. Heb voor komende december een ticket naar Auckland geboekt en ben van plan om tot minstens april in NZ te blijven. (Nog geen retourdatum besloten.) Ben van plan om zowel het Noorder- als het Zuidereiland te bekijken en wellicht hier en daar voor een weekje bij te klussen in een hostel.
Het lijkt me leuk leuk om in contact te komen met andere Nederlanders die rond dezelfde periode in NZ aan het reizen zijn en wellicht routes samen af te leggen. Uit je verhaal maak ik op dat je nog je studie moet afmaken dus wellicht dat je in een andere periode in Nieuw - Zeeland bent, maar mocht je een stuk reis willen/kunnen combineren dan lijkt het me leuk om van je te horen.

Groetjes Linda

Hejj Jonathan,

WOWo, al de berichtjes maken me nog meer zin om in oktober naar australia te gaan. Ik ben van plan om 4 maanden in australie te verblijven, beetje werken, rond trekken en mijn favo hobby te beoefenen: duiken! Heb je al een beetje een idee in welke periode je wilt gaan?

Liefs Anouk

Hey wat leuk dat je ook wil gaan reizen! Heb je al een idee wanneer je op reis wil gaan? Ik heb een vlucht geboekt op 18 september en vlieg dan naar Sydney!
Het lijkt mij ook leuk om voor die tijd even te contacten met wat mensen over de reis voorbereidingen!

Iemand interesse?

Groetjes Amy

hey amy! we hebben donderdag met een australie groepje afgesproken om in utrecht bij elkaar te komen… dus als je zin heb! check anders fb op anouk van steenis

Hey Anouk,

Bedankt voor je reactie! Lijkt me leuk om donderdag ook te komen naar Utrecht. Heb even gekeken op fb maar er zijn meer Anouk’s haha! :wink: Welke ben jij?

Groetjes Amy

1 like

ow haha, ik heb als voorkant een duikfoto en kom uit tiel of wadenoijen…

Hoi Anouk,

Wanneer ga je naar Australie? Ik ga 3 oktober voor 3 maanden, daarna hopenlijk oud en nieuw in Sydney en daarna naar Nieuw Zeeland :slight_smile:

Wanneer ga jij? al concrete plannen gemaakt? Misschien leuk om contact te houden?

Groetjes Kim

Ey Kim,

UHem mijn concrete plannen zijn dat ik begin in Perth en verder nog niet echt een planning gemaakt. Waar vertrek jij vandaag.

Ja, leuk me leuk! Voeg me anders toe op fb?

anouk van Steenis Met als profiel foto 3 meiden en de andere foto springend op het strand…:vak02:

Lfs, Anouk

Hallo allemaal,

IK zit op dit moment voor drie maand in Sydney, enorm leuk maar het lijkt mijook erg leuk om in contact te komen met andere Nl die in Sydney verblijven :smiley: Dus zijn er nog mensen die zin hebben om eens wat af te spreken ??

Marissa

Hoi jonathan,

Mijn naam is Roland, 24 jaar en zit momenteel al in Sydney. Ik pak morgen het vliegtuig naar NZ en kom halverwege januarie weer terug in Sydney. ik ben ook opzoek naar een reisgenoot. Mijn plan is een camper oid te kopen en daarmee via Melbourne, Adelaide, Darwin, Cairns en weer naar Sydney te rijden in een tijd van ongeveer 9 maanden. Tijdens deze rit ook wel wat werken natuurlijk, best een duur land moet ik zeggen.
Lijkt dit je een leuk plan? laat maar even weten dan!!

Groet Roland

HYy allemaal,

Mijn naam is davey wirix en ben uit België, ik heb overdreven veel zin om volgend jaar af te zakken voor onbepaalde duur naar Australië.
Natuurlijk zou ik graag een leuke reisgenoot(ten) willen leren kennen , ben sociaal en avontuurlijk.

Plannen heb ik niet maar vooral genieten, surfen, ontdekken;

camper huren zou leuk zijn en een soort road trip maken en hier en ginder centjes byverdienen,

Hopend op een leuke reactie