Ik wil al jaren naar Australie, en ik heb de knop doorgehakt. Ik ga.
Maar dat doe ik liever niet alleen. Dus zoek ik een reisgenoot.
Ik ben voor alles in en ik wil het liefst alles zien.
Ik ben 24 jaar en zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, die ook erg avontuurlijk is ingesteld.
Mijn naam Tim, een 24 jarige Belg en ik ga eind oktober begin november 2007 naar Nieuw-Zeeland en vanaf januari naar Australië zal in totaal een 5 a 6 maanden weg zijn.
Zoek ook nog een partner om te reizen want alleen zie ik da minder zitten.
Heb al min of meer het één en ander gepland maar sta open voor vele andere ideeën.
Ben ondertussen al 2 jaar van plan geweest om deze reis te maken en dit jaar zal het er eindelijk van komen.
Zie je het zitten, laat me dan iets weten. Hopelijk staat bij jou nog niet alles vast. We kunnen ook een deeltje samen reizen, hoeft niet persé de hele trip te zijn hé
Mijn email: [EMAIL=“timdsq@hotmail.com”]timdsq@hotmail.com
Ik ben Anja en ben 22 jaar. Ik vertrek in oktober voor een jaar naar Australie. Ik ga ook alleen dus als iemand kandidaat is om mee te reizen laat dan maar iets weten.
hoi marijke,
ik heb zelf ook een oproep geplaats, op zoek naar een reisgenootje.
ben 21 (bijna 22) en wil ook graag naar australie alleen niemand kan met me mee i.v.m school en werk enz. zelf ga ik ook graag samen met iemand want ten eerste is dat veel gezelliger en ten tweede je hebt altijd iemand waar je op terug kan vallen eenmaal in australie. alleen is ook maar zo alleen he. het enige wat ik op dit moment al weet is dat ik in september wil gaan voor 3 maanden. ik wil graag wat reizen en werken maar vooral veel zien en doen.ik sta verder voor alles open. mischien kunnen we een keer op msn afspreken, dat praat wat makkelijker. mijn email adres is [EMAIL=“ingelaane@hotmail.com”]ingelaane@hotmail.com dus heb je interesse dan voeg me maar toe op msn. ik hoor het wel… groetjes inge