Reisverzekering Voor Vier Maanden

Hoi. Ik ga voor vier maanden naar het buitenland [suriname] en wil me natuurlijk wel goed verzekeren, maar alle aanbieders van reisverzekeringen dekken maar tot hooguit drie maanden aaneengesloten: Enig idee bij welke aanbieder je vier maanden dekking kan krijgen?!

Jasper

hi

bijv.
www.elvia.nl
www.joho.nl
zilveren kruis

offertes opvragen en vergelijken
grt

als je een ziektekosten verzekering in nederland aanhoudt, particulier/ziekenfonds, dan dekt de doorlopende reisverzekering van VGZ max 6mnd aaneengesloten. ORHA zelfs 356 dgn.
succes!

ik heb eens alles uitgeplozen, wanneer je in NL niet meer ziekenfonds verzekerd bent (particulier is meestal geen probleem, die dekken vaak wel in het buitenland voor een langere periode) is de Europeesche lang-op-reis verzekering de beste. Licht eraan wat je gaat doen in het buitenland. Ga je lekker vakantie vieren, dan kun je natuurlijk gewoon een doorlopende reisverzekering afsluiten, bijv. bij de ANWB.

zie evt mijn ervaring bij “reisverzekering” verderop in dit forum over dit onderwerp

Of gewoon bij je bank langsgaan.
Ik heb via mijn rabobank een normale doorlopende reisverzekering afgesloten, waarvan 180 dagen aaneengesloten, wegens me stage.
Alles was prima geregeld, ook toen ik in ziekenhuis lag etc.
Zeer goedkoop.
Was nog geen 45 euro kwijt voor alles.

groeten

travelactive heeft ook een goede verzekering, tijdens een half jaar indoensie heb ik me bij hen verzekerd. wat ik een groot voordeel vond, is dat ze in geval van nood niet alleen je ticket naar nederland betalen, maar dat je indien gewenst ook weer terug mag om je vakanie/ stage voort te zetten…

jenny
www.ikreis.net

Travelactive werkte toen samen met Elvia verzerkeringen… inderdaad een goede verzekeraar