reisverzekering langopreis europeesche..globetrotter of gewoon alles in 1 interpolis?

Best een saai gedeelte van de voorbereiding,…

ik kom er dan ook niet uit… wat zijn nu echt de voordelen van een verzerking bij globetrotter mondial of langopreis europeesche?

biedt interpolis alles in 1 polis niet ongeveer hetzelfde?? zover ik de info heb hier wel, wie kan mij tegen spreken??

scheelt namelijk de helft!!!

x evelien

Hoi Eveliene,

Dat zou heel goed kunnen. Mijn eigen verzekering (OHRA) verzekerde meer dan een andere verzekering. En omdat ik onderverzekerd was bij mijn ouders, hoefde ik helemaal niets te betalen.
Er zijn dus genoeg verzekeringen die een wereldwijde dekking geven op diefstal, verlies en nog meer andere dingen.

Dus nee! Ik kan je niet tegenspreken.

Groetjes, Kirsten

Het is belangrijk heel goed naar de kleine lettertjes te kijken. Waarvoor ben je allemaal gedekt en onder welke voorwaarden.

Als het Interpolis pakket onder de zorgwet valt, stelt de Nederlandse zorgwet beperkingen over hoe lang je weg mag blijven en je mag niet werken in het buitenland. Met de backpackersverzekeringen ben je veel vrijer, maar hebben een minder grote dekking.