Reisverslag Japan

Hey allemaal vanaf vandaag kunnen jullie mijn vakantie volgen op www.yolo-solo.com ik post in principe elke dag een nieuw verhaal.

1 like

Ik heb zo het idee dat je eerste lunch niet Japans maar “Chinees” (Japanse stijl…) was :eten:
(Maakt uiteraard niet uit, als het maar lekker is! En eerlijk is eerlijk: tijdens m’n eerste reizen had ik het zelf ook niet altijd in de gaten.)

Die foto van de stoel in het vliegtuig hou ik wel even in gedachten. Dan verplaats ik me daar denkbeeldig even naar wanneer ik zaterdag zelf weer klem zit in de veevervoer-klasse :biggrin:

Leuk! Eerste keer Japan?

Leuk verhaal al van de eerste dag!
Ben benieuwd naar de rest :slight_smile:

Ja is inderdaad mijn eerste keer :slight_smile:

      • Updated - - -

Bedankt voor het compliment

Morgen start de jaarlijkse NL Reisblog Verkiezing weer. Doe je ook mee?

1 like

Hey dat wist ik niet ik denk het wel ja kan me inschrijven tot 30 november dacht ik, toch? Even kijken of ik het onderweg even doe of thuis op mijn gemak.

      • Updated - - -

Hahahaha ik noem het altijd de stal. Maar ik kan ook niet altijd luxe vliegen hoor. Maar is wel erg lekker.

Ja klopt, je kunt je hier aanmelden: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

1 like

Hoi Ron, leuk reisverslag schrijf je. De foto’s zijn ook erg leuk.
Bedankt!! :chin:

Graag gedaan. Ben blij dat je het kunt waarderen. Voorlopig blijven ze nog even komen :vrede:

Leuk blog met dito foto’s!

1 like

Hoi Ron, ik volg je nog steeds en hopelijk post je nog meer. :dag:

Zie je berichtje nu pas. Ik heb zeker nog meer gepost. Ook blijven er blogs komen, moeten even kijken wie wat waar hoe. Maar komt goed. Like mij Facebook als je op de hoogte wilt blijven (zal je timeline niet volgooien don’t worry )

Heb me ingeschreven :kampioen:

En je bent door naar de stemronde!
Mijn stem heb je in ieder geval al binnen, veel succes!