In juli willen mijn vriendin en ik onze eerste reis naar Japan gaan maken. Japan fascineert ons zo ontzettend en eigenlijk willen we er al jaren heen, maar het is er nooit van gekomen. Daarom hebben we er voor komende zomer onze zinnen op gezet. Nu moet het gaan gebeuren! Waarschijnlijk wordt de reis Tokio > Hakone > Kyoto > Nagasaki > Okinawa, maar ook dat zijn we allemaal nog aan het uitstippelen. Super spannend allemaal!
Als je gaat zoeken naar informatie over Japan kom je al snel bij dit forum terecht. Het leek me daarom wel een goed idee om te aan te melden om hier en daar een vraag te kunnen stellen. Hopelijk kunnen we veel ideeën uitwisselen!
Welkom op dit forum.Hier op wereldwijzer kom je veel aan de weet.Zo hebben wij ook hier onze info vandaan gehaald voor onze reis naar Japan afgelopen oktober.
In het Japan forum zitten een aantal zeer deskundige mensen die echt veel weten over en hoe te reizen in Japan.
Veel plezier op dit forum.
Even snel een berichtje vanuit Japan. We zijn hier nu 9 dagen en intussen Tokio, Hakone en Kyoto er helaas op zitten. Op dit moment zitten we op het wonderlijke Miyajima.
Tot dusver rollen we van de ene positieve ervaring in de andere. Als we straks weer terug zijn zal ik overal nog wel uitgebreider op in gaan, maar Japan heeft echt onze harten gestolen.