Reisverslag en foto's Thailand en Myanmar 2012

Hoi allemaal,

Myanmar en Thailand waren dit jaar mijn bestemming. Myanmar hebben we in rap tempo enkele bezienswaardigheden bekeken. Wat een vriendelijke mensen, en wat een mooi land! Thailand had ik al 3x eerder bezocht. Dit keer bezocht ik Kanchanaburi met de Erawan watervallen. Als strandbestemming koos ik voor Ko Lipe en Ko bulon. Hier heb ik heerlijk genoten van de mooie stranden.
Op mijn website kunnen jullie een verslag lezen en foto’s bekijken.
http://www.elizabeth-ontheroad.nl/Azie/Thailand+2012

Hoi ontheroad,nou ik heb je verslag gelezen op je site alsook die mooie foto’s bekeken !
Ben je al in het verleden naar Chiangmai geweest?
Nou die Russen ben je liever kwijt dan rijk,moet er eerlijk gezegd ook niet veel van hebben.

Dank je!
Ik ben enkele jaren geleden in Chiang mai geweest. Ik vond die avond markt toen zo leuk. Ik ben benieuwd hoe het daar nu is.
Die russen… Sinds de laatste keer dat ik er was in 2009 waren er echt veel meer gekomen. Ze zullen niet allemaal zo zijn, maar ik vind de meeste onbeschoft! (voordringen en in andere landen veel te veel eten opscheppen om dat vervolgens niet op te eten)

er staat in je verslag Myanmar dat er overal ATM 's zijn waar je met je bankpas geld kan krijgen, dit moet wel een creditkaart zijn, daar heb ik mij in vergist en moest dezelfde dag t land weer uit.

Nee hoor, met een bankpas van oa ABN-AMRO kun je prima pinnen in de wat grotere steden.

Robvaniren, spijtig dat je dat prachtige land al snel moest verlaten omdat je niet kon pinnen. Is het lang geleden dat je er geweest bent?

Ik kan namelijk bevestigen dat je ook met een rabobank pas gewoon kunt pinnen daar!

dat was dec. 2014 . Er stonden veel automaten in de aankomsthal, alle met Maestro-embleem, geen van alle pikten mijn betaalpas, en in de stad ook 3 geprobeerd, dus dat was niet (nog)aangesloten.