Hallo! Ik ben sarah en ik studeer sociaal-agogisch werk in brussel. Ik heb besloten mijn stage van dit jaar in ecuador door te brengen. Dat betekent dat ik mij voor 6 maanden in quito zal bevinden. Ben je geïnteresseerd in mijn avontuur in ecuador? Geen probleem, om de aantal dagen schrijf ik mijn reisverhaal neer op deze site! Enjoy!
TWO ROADS DIVERGED IN A YELLOW WOOD AND I, I TOOK THE ONE LESS TRAVELLED BY.
AND THAT HAS MADE ALL THE DIFFERENCE
from “the road not taken” - robert frost
9 september 2002
Het heeft meer dan een jaar geduurd om een stage in het buitenland te regelen. Veel opzoekingswerk ging gepaard met het versturen van lange mails en het eindeloos wachten en hopen op een positieve reactie. Toen die dan eindelijk kwam, kon ik enkel vreugdekreten uiten. En ook al ben ik nog niet op de hoogte van de plaats en de inhoud van mijn stage; dat geeft niet, want al deze onduidelijkheden maken deel uit van mijn avontuur. Een avontuur dat ik een tijd geleden niet voor mogelijk achtte. En nu zit ik hier op weg naar New York. Steeds verder en verder van mijn familie en vrienden verwijderd. En ook al doet het pijn ze achter te laten… dit is mijn kans. Mijn kans om de wereld te ontdekken, nieuwe culturen te leren kennen, mijn persoonlijkheid verder te ontwikkelen om uiteindelijk via al deze manieren mijn horizon te verbreden. En deze kans grijp ik maar al te graag. Want ondanks alle moeilijke momenten - waarvan ik zeker weet dat ze er zullen zijn -keer ik sowieso rijker terug naar België dan ik vertrokken ben.
Ondertussen blijft het moeilijk te geloven dat ik de komende 6 maanden aan de andere kant van de wereld zal doorbrengen… maar het is zo. We zien wel wat de toekomst brengt. America… here i come!
11 september 2002 (1)