Het zou heel fijn zijn als jullie even willen meekijken met onze indeling.
We gaan de eerste 2 weken van juni!
Edinburgh (2 nachten)
Edinburgh
Pitlochry (2 nachten)
Pitlochry Cairngorms NP
Inverness (1 nacht, uitvalsbasis voor Loch Ness) of kan ik beter 3 nachten omgeving Pitlochy verblijven want Loch Ness kan ook vanaf daar lijkt me. En Inverness hoeft niet perse denk ik…(gaan echt voor de natuur)
Skye (4 nachten)
Fort William (2 nachten)
Loch Lomond en the Trossachs NP (2 nachten)
ben heel benieuwd, is dit wat? te lang of te kort op plekken?
met de klok mee of tegen de klok in?
hoor het graag!
Altijd erg persoonlijk, dit soort dingen. Als rondreis, zker als je een indruk wilt krijgen van wat Schotland te bieden heeft, lijkt mij dit een prima route. Persoonlijk zou ik het niet zo doen. Ik ben meer geneigd om mij op een bepaald gebied te concentreren en dat dan uigebreid te verkennen, en de volgende reis een ander gebied.
Wat betreft natuurschoon kan ik heel Schotland aanbevelen, maar Skye springt er wel uit. Ik zou hier de meeste tijd doorbrengen. Vergeet vooral niet de Quiraing te bezoeken!
fijn dat je reageert op mijn bericht!
We schaven het schema nog bij om meer rust te creëren. net iets langer verblijven op bepaalde plekken en vandaaruit inderdaad de omgeving verkennen.
Quiraing even opgezocht, ziet er indrukwekkend uit! bedankt voor de tip!
Vergeet ook de fairy Glen niet op skye.
Wij zijn vorig jaar 10 dagen met onze camper geweest. Onze route was ongeveer: Edinburgh, Stirling, Fort William, Skye, Inverness, Aviemore, Lanark.
Echt een prachtig land, ik denk dat het zomaar de mooiste vakantie die wij ooit gehad hebben kan zijn.
Misschien heb je wat aan ons verslag: eijkeltjesopreis.blogspot.nl/2017/05/schotland-26-april-tm-6-mei-2017.html?m=1