Bangkok
khao sok
khao sok naar eventueel krabi, ko phi phi
dan richting ko samui of rechtstreeks door naar ko pha nan
naar ko tao , chumphon terug naar bangkok
is dit haalbaar ? wil ook niet te veel haasten , en nog niks ligt vast kwa route
graag jullie mening
Het zou bijv. gemakkelijk zonder haast te halen zijn indien je steeds een taxi zou nemen.
Echter, niet veel mensen beschikken over dat budget.
Meestal adviseer ik bij deze reisduur, om je vakantie aan de Andamaanse OF aan de golfkant door te brengen.
Aangezien je Khao Sok wilt bezoeken, ligt de Andamaanse (Phuket-Krabi) iets meer voor de hand.
Nocu, ik ben het geheel eens met Hans2007. Je houdt onvoldoende rekening met afstanden en benodigde reistijden.
Advies derhalve: schrap wat bestemmingen (eilanden).
Nee hoor, maak je daar maar niet druk over. Als het in de Golf regent regent het hier ook en andersom. Het belangrijkste verschol zit in de windrichting, maar in zijnn algemeenheid zijn de verschillen in weer veel en veel kleiner dan mensen denken en de weersites lijken aan te geven.
Dag 1: BKK aankomst
Dag 2: BKK uitrusten daarna vliegen naar Krabi
Dag 3 t/m 8 Krabi (dan kan je de Phi Phi eilanden en zo ook wel doen) Bus + pond naar Samui
Dag 9 t/m 13 Koh Samui (dan kan je Ko pha nang en Ko Tao ook wel pakken) Pond + bus naar Khao Sok
Dag 14/15/16 Khao Sok en daar een trein/bus/vlucht naar BKK
Dag 17/18 BKK
Niet gehaast, je hebt een uitvalsbasis en logistiek ben je goed bezig. Je kan deze volgorde ook omdraaien.
hoelang zijn ongeveer de reistijden tussen khoa sok en pha nang
en khoa sok , krabi per bus of mini bus ?
binnelandse vlucht ga ik waarschijnlijk niet doen.
wou liever de nacht trien vanuit bbk nemen.