Hallo!
in de lonelyplanet staat deze reisroute. Er word geschreven dat je voor deze hele route geen speciale extra permits nodig hebt. Klopt dit? ( de reden dat ik dit vraag is omdat er nogal vaak info wijzigt)
Hallo!
in de lonelyplanet staat deze reisroute. Er word geschreven dat je voor deze hele route geen speciale extra permits nodig hebt. Klopt dit? ( de reden dat ik dit vraag is omdat er nogal vaak info wijzigt)
Ik zou niet te veel naar LP kijken, lees veel en vraag zonodig over de plaatsen die je wilt/kunt bezoeken (b.v. ook op http://www.lonelyplanet.com/thorntree/forum.jspa?forumID=24&keywordid=98 Vooral Myanmar verandert erg snel dat kan een boek van LP (info is inmiddels al 2 jaar oud) niet bijhouden. Natuurlijk wat mooi was, blijft mooi maar 2 jaar later zijn heel wat meer gebieden gemakkelijk toegankelijk. Zelf vond ik het stuk ten noordoosten van Pyin-Oo-Lwin, Kyaukme en Hsipaw zeer de moeite waard, op de trekkings daar zie je nog echt het alledaagse leven van de mensen.
Als je weet wat je wilt maakt dan een logische reisroute en neem de tijd waar mogelijk (kijk b.v. ook naar de schema’s van de bekende reisorganisaties, die zitten natuurlijk op een bepaalde manier ook logisch in elkaar)