Reisplannen Gewijzigd, paar vraagjes

Hi,

We hebben vanwege onlusten in BKK onze reisplannen gewijzigd.

Normaal wilden we
BKK - Chiang Mai - Koh Samet - BKK doen (tussen 7 mei en 20 mei)

Nu willen we het volgende doen:

1. vanaf BKK direct nr Chiang Mai met AirAsia
    en 6 dagen in Chiang Mai verblijven

2. en dan Vanaf Chiang Mai nr Phuket er is een rechtstreekste vlucht met AirAsia van Chiang Mai nr Phuket…
    en daar 5 dagen verblijven.

3. En vanaf Phuket nr BKK en aansluitend onze vlucht naar huis.

Normaal hou ik niet zo van resorts als Phuket, maar ik zie geen ander goed alternatief (we zijn twee zussen die houden van winkelen, beetje cultuur en een beetje natuur).

Als er iemand suggesties heeft wat we nog zouden kunnen doen om ons reisschema wat beter te knn maken, graag!

Alvast bedankt voor jullie deskundige hulp…

Yalika

Hoi Yalika,

Eventueel uitwijken naar Kuala Lumpur in Maleisië is misschien een optie optie want dat is een waar shopping walhalla. Met al zijn malls…

Rare kronkel,Koh Samet links laten liggen (wegens onlusten bkk)Kan ff niet goed volgen!!
Plus je zegt ook nog,ik hou niet van resorts in Phuket,en toch ga je naar daar???

is het omdat je wilt vliegen en niet met een bus of trein wilt. Er is vanalles te zien tussen Chiang Mai en Ko Samed. Je zou eens een tempeltje kunnen bekijken in Ayuthaya of een dagje of 2 jungle bij Khao Yai NP.

Je kan natuurlijk gewoon van Chiang Mai terugvliegen naar Suvarnabhumi. Luchthaven ligt een eind buiten de stad en vanaf de luchthaven zou je dan ook direct door kunnen reizen naar Ko Samet.

Uhhh…in Bangkok wonen 18 miljoen!? (ongeveer!?) mensen…vermijd je ook Rotterdam als daar een bekerfinale is in het stadion…?

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar bangkok is een super relaxe stad…die moet je echt niet missen voor demonstranten die je niks doen… Dat is iig mijn mening…