Hallo,
Ik vetrek op 1 september naar Australie voor 5 maanden. Wil graag langs de oostkust reizen. Had zelf gedacht om te vliegen naar Cairns en zo verder door te reizen naar Melbourne. Iemand ervaring mee? Goed plan of iemand betere suggesties?
Is dit haalbaar in 5 maanden als ik tussendoor ook nog wat wil werken om de kosten te drukken?
Groetjes
Sofie
Hi!
Dat ga je echt wel redden, je hebt tijd zat!!
Ik heb in 3 maanden tijd de volgende route gereden: Melbourne-adelaide-tennant creek-mount isa-townsville-cairns-cape tribulation-en vanaf daar weer via de oostkust helemaal terug naar Melbourne. Ik heb niet gewerkt dus had alle tijd om te reizen. Jij wilt 5 maanden gaan en dan alleen de oostkust. Gaat helemaal goed komen. Hier en daar een weekje ( of langer) werken kan makkelijk!
Ik zou als ik jou was ook een stukje verder naar boven gaan bij Cairns, dan kom je bij Cape tribulation uit, is echt supermooi!
Cheers!
Hmm ik ga eventjes mn vraag hier stellen aangezien ik geen zin heb om apart topic aan te maken…
beginnen in darwin of in cairns, wat is het advies?? (en dan naar t zuiden he langs de oost-kust)
oh ik dacht dat je dat wel wist 
september - december
Eigenlijk wel hihi! Maar misschien was er iets veranderd 
Als je zeker naar Darwin wilt dan zou ik daar beginnen. Vanwege het regenseizoen december-februari. September is wel een goeie periode om naar Darwin te gaan.