Beste Lezers,
De tickets voor de honeymoon zijn geboekt (Ton, Cor en Wilna)!
Voor die gene die nog redelijk betaalbaar tickets willen boeken. Ik heb tickets geboekt via www.travels.kilroy.eu. €812,- retour in juli 2014. 15 uur heen 14 uur terug beide met 1 overstap met aeroflot in Moskou.
Nu dat ik dit afgerond heb komen er nog vragen want ik ga me bezighouden met de indeling van onze reis. Ik heb het volgende voor ogen.
maandag 7 juli vertrek amsterdam
dinsdag 8 juli (aankomst) Hanoi
woensdag 9 juli Hanoi
donderdag 10 juli Halong Bay, Bai Tu Long (Indochina junks)
vrijdag 11 juli halongbay. s’ avonds nachttrein naar Sapa
zaterdag 12 juli Sapa (two day hike met sapa sisters)
zondag 13 juli Sapa 's avonds nachttrein naar Hanoi
maandag 14 juli (Vliegen naar) hoi an
dinsdag 15 juli hoi an
woensdag 16 juli Hoi an
donderdag 17 juli (Vliegen Naar)Ho Chi Minh
vrijdag 18 juli Ho chi Minh
zaterdag 19 juli mekong delta
zondag 20 juli mekong delta
maandag 21 juli can Tho naar phu quoc
dinsdag 22 juli Phu Quoc
woensdag 23 juli phu Quoc
donderdag 24 juli phu Quoc
vrijdag 25 juli Phu Quoc naar Ho chi Min
zaterdag 26 juli Vertrek Ho Chi Min naar Amsterdam
Nu heb ik een aantal vragen ontremd het schema. Ik wil 3 nachten doorbrengen op Phu quoc en kan ergens in het schema nog wat schuiven ( dit zijn nu namelijk 4 nachten).
- Ben ik lang genoeg in Sapa of heb ik het te strak gepland (het word wel veel reizen)
- eigenlijk zou ik graag naar Hue willen en naar Hoi an. Hoe is Hue t.ov. Hoi an en is het haalbaar als ik dit in het schema zet en dus een dag minder op Phu Quoc ben? of is Hue leuke dan Hoi an? Ook ben ik benieuwd naar de route tussen beide steden.
- Ik heb wat ruimer de tijd genomen voor de Mekong Delta. Ik heb nu twee hele dagen ingepland of kan dit ook korter?
- wat is by far het beste resort op Phu Quoc? Ik wil nu het Chen sea beach resort boeken.
Wederom veel dank voor jullie inzet en beantwoorden van de vragen!
Met vriendelijke groet,
Matthijs