Reispartner gezocht (Azië: India-Nepal-Tibet-China-Vietnam-...)

Hallo beste reiziger,

Al surfend op het internet ontdekte ik deze toffe site. Het lezen van reisverhalen laat je nog meer watertanden van jou droomreis en plannen.

Ik studeer, als alles goed gaat, af tegen juni 2008. Omdat ik graag eerst wat ervaringen zou opdoen en wat ‘levenswijsheid’ zou verzamelen zou ik graag een reis maken naar Azië. De duur van de reis mag best wel lang zijn.

Ik ben reeds twee maal naar India en Nepal geweest en deze landen spreken me erg aan. Voor de reis die ik graag zou maken behoren de volgende activiteiten graag tot de ‘to do list’: vrijwilligerswerk, dubbel en dik genieten, Meditatie - Yoga cursus, Oosterse - Ayurvedische behandeling, trekking…

Moest jij ook graag eens naar Azië gaan, een open-minded persoon bent, nog geen reispartner hebt, graag in het gezelschap wil reizen om zo de minder aangename momenten te verzachten en de vreugdevolle momenten te delen, mag je altyd een berichtje na-laten

Vele groetjes

Vincent

Hoi Vincent,

Ik ga begin juli naar India en blijf daar 5 weken. Als je in die periode daar bent zou het leuk zijn om af te spreken. Ik heb zelf in Thailand meditatie gedaan in een boeddhistisch klooster voor een paar dagen en ik zou graag meer met de dingen die jij opnoemt (Meditatie - Yoga cursus, Oosterse - Ayurvedische behandeling) willen doen. Misschien kunnen we samen iets ondernemen?

Groetjes,

Daphne

Hey Daphne

Vorige vakantie heb ik in India 10 dagen in een Ayurvedisch centrum verbleven, gedurende die dagen ayurvedische behandelingen.
Dit jaar wil ik dit zeker herdoen en mss ergens in een Boedhistisch klooster of Ashram verblijven om er het leven daar te volgen en me zo te verdiepen in Meditatie.

Groetjes

Hoi Vincent,

Waar zat dat Ayurvedisch centrum precies? En wat houdt het precies in? Ik ben erg benieuwd.

Groetjes,

Daphne