Reisgenoot gezocht voor Azie in oktober 2008!

Ik wil graag 3 weekjes naar Azie (Thailand of India). Ik ben 25 jaar (v), en zoek een gezellige reisgenoot m/v die zin heeft in avontuur, cultuur, feest, maar ook in een paar dagen relaxen op het strand! Hoeft niet low-budget.

Hey Janine,

Ik ga zelf 4.5 week naar Nepal & India. Het plan is om eerst 2.5 weken door te brengen in Nepal en daarna nog 1.5 week in India. Omdat India niet echt een land is om alleen als vrouw doorheen te reizen is een leuke reisgenoot natuurlijk altijd goed.
Wat zijn precies je plannen? Rondom Delhi is niet veel strand maar in Goa natuurlijk wel. Het schijnt echt een super leuke plek te zijn om te feesten, relaxen en aan het strand te liggen. Leuke afsluiting na een paar weken cultureel doen :slight_smile:

Groetjes Hanneke

ik ben van 15 sep. t/m 31 okt. in Nepal en India. (noord-India, want ik vlieg vanaf Delhi)
Ook vooral voor India zou ik het prettig vinden om met iemand op te reizen. Vanuit Nepal zou ik via Varanasi en Agra naar Delhi willen reizen zo eind oktober.
Dus laat me maar weten als 1 van jullie daar ook rond die tijd is!
groetjes Afke

[EMAIL=“afkeopreis@hotmail.com”]afkeopreis@hotmail.com

hey there :slight_smile:

Ik vertrek zelf op 29 september naar thailand, en ga ook vietnam, laos, cambodja en maleisie door…

misschien dat we elkaar kruisen :wink:

fraggel.rocks@gmail.com me mailadres.

gr