Hoi hoi iedereen!
Ik ben ellen, 22 jaar en ik wil graag op eigen houtje een tijdje gaan rondtrekken in Thailand, ik zit te denken aan september/oktober… heeft er iemand zin mee te gaan, wel zo gezellie:smile: ik hoor het wel!
Groetjes Ellen
Hoi hoi iedereen!
Ik ben ellen, 22 jaar en ik wil graag op eigen houtje een tijdje gaan rondtrekken in Thailand, ik zit te denken aan september/oktober… heeft er iemand zin mee te gaan, wel zo gezellie:smile: ik hoor het wel!
Groetjes Ellen
Hoi Ellen,
ik zit met het zelfde idee, heb al een heleboel plannen en ideeen!
Misschien kunnen we eens gezellig over onze (wilde) plannen kletsen!?
Je kan me toevoegen op msn (> zie profiel… ben vaak online) of anders via de mail, kan ook.
Ik hoop je snel te spreken, lijkt me leuk!
Groetjes,
Broniya
Hoi Ellen,
Ik zat met hetzelfde idee in dezelfde periode. Ben Priya, 24 jaar en wil ook het liefst sept/okt gaan rondtrekken in een aziatisch land.
En idd gezellig als het niet in mn uppie hoeft.
Groetjes!
Hoi hoi,
Misschien is het een leuk idee een keertje te msnen of uitgebreid te mailen, nu zit ik in het buitenland maar volgende week heb ik zeker tijd. laat maar weten!
groetjes ellen
Hee halloo,
ja zeker leuk, doen we (wat mij betreft)! Dan zie ik je/jullie snel… in de mail of op msn! Nog veel plezier in ‘het buitenland’! Waar zit je precies? vakantie aan het vieren? Nou in ieder geval tot snel.
:dag:Hey hallo allemaal,
wat leuk!! ik maak morgen mijn boeking definitief en ga de eerste 3 weken van september naar Thailand… en ook alleen dus spannend, gaaf lijkt me ook leuk om elkaar te treffen, ontmoeten daar, etc.
dus… hoor graag van jullie!!
Grtzz Esther (28jr)