Reisgenoot sept 2011

hoi hoi

ik ben opzoek naar een reigenoot die mee wil naar thailand .
zelf ben ik 24 en wil graag wat van de wereld zien.
iemand zin om mee tegaan ?? ik heb de eerste 3 weken van sept vakantie dacht een leuk rond reisje door thailand is wel leuk . als iemand nog andere leuke bestemmingen weet vind ik dat ook goed. (canada lijkt me ook gaaf)
het lijkt me wel leuk om rond tetrekken en niet op 1 en de zelfd plek blijven. en gewoon vooral lol hebben.

groetjes

Hoi Natasja,

Ik wil net als jij de eerste 3 weken van september vrij nemen. Althans ik wil vrijdag 2 of zaterdag 3 september vertrekken. Ik heb zelf de voorkeur voor thailand of voor india-nepal.
Als ik naar Thailand ga eventueel met jou wil ik het zelf organiseren aangezien dat in Thailand erg makkelijk te doen is. Voor india-nepal heb ik gekeken naar een rondreis via http://shoestring.nl/azie/india/india-nepal-on-a-shoestring .

Ik zal nu even iets voor mezelf voorstellen. Ik ben Laurens 29 jaar en woon in Amsterdam. In het dagelijks leven werk ik bij ABN als financieel adviseur.

Ik hoor graag iets van je.

Groetjes,
Laurens

Hoi Natasja

Ook ik wil wat meer van de wereld zien. Ik ben vanaf 3 september 3.5 week vrij en wil graag een rondreisje maken. Thailand lijkt me erg leuk, maar andere opties houd ik ook open. Ik ben 24 jaar en woon in Nijmegen.
Als je geintresseerd bent en wat meer te wilt komen over mij dan is mijn email adres [EMAIL=“lhgeijn@hotmail.com”]lhgeijn@hotmail.com

Ik hoop snel iets van je te horen

Groetjes Lonneke

z

nog mensen in bali tussen eind september en begin oktober??

ik ga nu op solotrip maar het is altijd leuk om mensen te ontmoeten en eventueel samen op te trekken!

mirjam

Hallo!!

Ik vroeg me af of je al iemand hebt gevonden om samen mee te reizen en wat je plannen worden??
Ik heb namelijk lang zitten twijfelen wat ik wilde doen met mijn vakantie, dit aangezien er niemand van mijn vriendinnen vakantie heeft wanneer ik vakantie heb.

Ik heb al bij groepsreizen gekeken, maar zelf rondreizen door Thailand o.i.d. lijkt me ook super!
Ik heb vanaf 29 Augustus vakantie, dus mocht je interesse hebben.

Nog wat over mezelf: Ik ben Kelly en 23 jaar, ik woon en werk in Utrecht (werk in de zorg).

Ik hoor graag wat van je!

Groetjes Kelly

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Kelly. Ik zou eerst samen met iemand gaan, maar door omstandigheden gaat deze persoon niet meer mee. Ik twijfelde of ik alleen naar Thailand zou gaan, maar denk toch dat ik het moet doen.

Het lijkt me best leuk om iemand aan het begin van de reis te ontmoeten in Thailand vanuit Nederland. Ik heb nog geen ticket dus ben flexibel, zat te denken om in de week van 5 september richting Bangkok te vliegen.

Zijn er nog meer mensen die dan weggaan?

Ik ben 24 jaar, woon in Amsterdam en heb net mijn masterscriptie ingeleverd en wil daarom een maand reizen.

Groetjes,
Aaltje