Reismaatje Thailand november 2014 gezocht!

Hallo allemaal, even voorstellen:

Mijn naam is Raphael, 29. Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige, hou van sporten, stappen en avontuur. Ik ben opzoek naar een reismaatje om te backpacken.

Beter laat dan nooit, maar 10 november vlieg ik voor een maandje naar Thailand. De planning was om samen met mijn vriendin te gaan backpacken, maar spijtig genoeg is onze relatie voorbij.
Ik ben van plan om in Bangkok te beginnen en vandaar mijn rondreis te beginnen. Er staat nog niets vast, maar ik ben wel van plan om flink te gaan genieten van de natuur/cultuur, nieuwe mensen te leren kennen, feesten en ontspannen. Verder sta ik open voor nieuwe ervaringen, ben makkelijk en sociaal ingesteld en niet bepaald een control freak.
Het lijkt me leuk om samen met iemand mijn reis te beginnen. Dit met name omdat je makkelijker kan overleggen, twee meer weten dan één en je leuke/mooie ervaringen kunt delen.

Stuur voor verdere vragen/info gerust een berichtje, eventueel via Facebook: Redirecting...
Ik hoor het graag! :slight_smile:

Groetjes,
Raphael

Jammer dat je 10 nov al gaat. Ik ga pas 14 dec en had het wel gezellig gevonden.

Via Wereldwijzer app

Sorry!