Ik ben Debbie, ben 23 jaar en ik wil in april een maand door thailand reizen. Even er lekker tussenuit. Heb totaal nog geen plannen, het enige dat vast staat is dat ik weg wil. Nu ben ik op zoek naar reismaatje om af en toe een tripje te maken of tips van waar ik absoluut naar toe moet! Suggesties?? Laat maar komen.
Ik ben Daniƫlle, 27 jaar en vlieg 30 maart naar Bangkok. Ik wil 4 weken door Thailand gaan rondreizen. Heb nog niets vaststaan alleen wat dingen die ik wil doen zijn oa Chiang Mai met een jungle trekking, Krabi, en natuurlijk wat eilanden aandoen en de fullmoonparty!
Heb jij al wat concrete plannen? Al ticket geboekt? Misschien kunnen we samen wat afspreken!
ik ben Ralph 22 jaar en wil midden mei t/m begin juli naar thailand toe. nog geen idee waar ik allemaal heen wil het enige wat ik weet is dat ik daar lekker wil relaxe en wil gaan duiken!! het lijkt me ook enorm gaaf om van bangkok naar singapore te reizen en tussen door naar de mooie thaise en maleisische eilanden te gaan.
wellicht kunnen we onderweg elkaar treffen of mocht je nog een reismaatje zoeken laat het me weten!!
Hey Danielle! Er is wat misgegaan met mijn berichtjes, en kreeg net een mailtje dat ik een reactie heb. En dat is die van jou, zie nu alleen dat het al wel een tijdje terug is dat je het bericht hebt geplaatst. Ik heb een ticket geboekt voor 2 april tot en met de 29ste. Ik heb nog steeds niet echte concrete plannen maar chiang mai en de eilanden horen er wel bij. Het lijkt me leuk om elkaar daar ergens te meeten. Mocht je er nog interesse in hebben na mijn belachelijke verlate reactie. Groetjes Debbie
Ik heb een ticket geboekt van 12 april t/m 18 april naar Phuket. Ik ben van plan om in die paar dagen wat omliggende eilanden te bezoeken. Het zou me leuk lijken om die paar dagen samen te reizen of te meeten. Als je dus nog een reismaatje zoekt, laat het me weten