Ik (32) ben van plan om begin 2010 als hier alles grijs is, je vanwege de kou nauwelijks naar buiten durft en je energie tot nul is gedaald naar Thailand.
Ik wil drie weken gaan en alhoewel mijn route nog niet helemaal vast ligt zijn er een aantal dingen die ik graag wil zien/doen: Bangkok, Ayutthaya, Chiang Mai, een meditatieretraite in China Mai, een trekking door een van de National Parks (ik dacht zelf aan Khao Yai), Phanom Rung en een weekje relaxen inclusieve yoga- of thaimassagecursus op een van de prachtige eilanden (Ko Samet, Ko Chang).
Ik zoe nog reismaatjes voor de hele trip of slechts een gedeelte hiervan (bijvoorbeeld het weekje relaxen, lijkt mij gezellig om dat samen te doen).
Dus, laat een berichtje achter als je ongeveer hetzelfde in ongeveer dezelfde periode wilt doen (nog ben ik flexibel met mijn vakantiedagen, staan nog niet vast).
Hoi Malin,
Ik ben half december tot 1 januari in Phuket, als je het leuk vind en je bent evt. in Phuket of in de buurt dan kunnen we iets afspreken.
groetjes Nilou
ik ben ook van plan ergens begin of half december te starten richting azie met in het bijzonder thailand en de filippijnen ,
ik ben van plan er te blijven tot begin februari ergens ,
laat gerust iets weten kunnen zeker en vast eens praten of er mogelijkheden zijn om samen te reizen of gedeeltelijk .
by the way ben er al veel geweest , dus weet waar het goed is , wil zeker en vast ook nieuwe dingen ontdekken .