Reismaatje(s) gezocht eind juni / begin juli

Hey,

Ik ben Danny, 24 jaar en bijna afgestudeerd (master) en aangezien vrienden al andere vakantieplannen hebben gemaakt ben ik op zoek naar 1 of meerdere reismaatje(s) (M/V, maakt niet uit) om een weekje (reisduur is bespreekbaar!) op vakantie te gaan! >>>

Vanwege mijn bijbaantje op de zaterdag zit ik wel vast aan bepaalde reisdata te weten tussen 28 juni en 18 juli.
Het liefste zoek ik de warmte op, maar ook steden als Madrid, Boedapest en Kopenhagen staan zeker op m’n verlanglijstje, kortom over de bestemming komen we vast wel uit! :wereld::zon02:
Hou ervan om foto’s maken, dingen te bezoeken (stad/cultuur/natuur), terrasje te pakken, dagje strand en zo af en toe een avondje op stap.

Lijkt het je wat en ben je ook op zoek naar een reismaatje voor deze periode, aarzel dan niet om hier een berichtje achter te laten of mij een berichtje te sturen!

Groetjes,

Danny

Dag Danny,

In die periode wil ik ook even weg richting Middelandse Zee maar heb nog geen concrete plannen. Ideeën wel !

Ik woon en werk in Amsterdam dus ook dat komt mooi uit :slight_smile:

Stuur even 'n reactie naar rp.prudon@gmail.com als je interesse hebt dan kunnen we snel even iets afspreken om te zien of we samen op pad gaan.

Groet,
Ronald