Reismaatje gezocht zomervakantie 2014

Hallo

Ik ben op zoek naar een reismaatje om op vakantie te gaan ergens deze zomervakantie.
Heb nog geen plannen gemaakt, dus ideeën zijn welkom!
Dingen waar ik van houd zijn natuur, dieren, dingen bezoeken, cultuur, zon, zee en af en toe uitgaan is ook zeker niet verkeerd!
Ik ben 21 jaar.
Ben jij ook nog op zoek naar een reismaatje? dan hoor ik dat graag!

Groetjes Larissa

Hallo Larissa,

Zin in een roadtrip naar Kroatië? Ik ben van plan half juni te vertrekken voor 2 a 3 weken.Ben een zeer ervaren bestuurder en avontuurlijk/flexibel ingesteld.Zelf ben ik 32 jaar.Mocht je het wat vinden,laat me het weten voor verdere plannen.

Groetjes,
Danny

Klinkt erg leuk Danny,
Helaas ben ik in Juni nog bezig met het afronden van mijn opleiding.
Succes verder!

Groetjes Lariss

Heey Larissa,

Wat vind je ervan om met oud en nieuw naar New York te gaan voor een weekje?

Groetjes Samantha

Hey Larissa,

Ik heb in augustus een aantal weken vrij, maar nog geen plannen voor een vakantie. Ik zou met een vriend naar Luxemburg, maar omdat hij een auto-ongeluk heeft gehad gaat dat niet door (alles goed met hem hoor, alleen financieel niet meer :wink: )

Net als jou ben ik ook te porren voor vakanties met natuur, cultuur, zon, etc. Luxemburg was mijn plan, maar er zijn nog genoeg andere landen van Europa die ik nog niet heb gezien :wink:

Ik ben zelf 22 jaar. Als het je leuk lijkt om eens wat te bespreken, stuur mij maar eens een berichtje :wink:

Groetjes, Ronald.

Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje voor een surfvakantie in Frankrijk, niet echt cultuur maar misschien lijkt je dat ook wel leuk! Ook gaan we dan een dag naar een stad is Spanje (ben de naam vergeten maar daar is vast wel veel cultuur ;)) Ik ben zelf 19 (bijna 20), ik hoor graag van je! Of van anderen die dit lezen en het leuk lijkt! (:

Hoi, ik ben van plan om deze zomer een roadtrip door europa te doen, periode tussen 20 juli en 31 augustus. Bestemming staat nog open:)

Gr, Corné

Larissa,

Ik ben meer van hotel of appartementje boeken in Spanje.
Heb je zin om mee te gaan naar Spanje voor 10 dagen vanaf 18/19 augustus ?

Ik dacht eerder aan zon zee en strand en af en toe stappen.
Verder zou ik ook andere steden in Spanje willen bezoeken.
Mocht je nog andere ideeën hebben dan sta ik daar voor open…

Groetjes,
Santino (21 jaar)