Reismaatje gezocht voor een actieve vakantie!

Hoi!

Ik ben Maarten, een 22 jarige student en ik ben me aan het orienteren op een paar weken zomervakantie ergens in Europa, in juli of augustus. Scandinavie lijkt me leuk, maar ook bijvoorbeeld Griekenland of Spanje/Portugal. Een actieve vakantie heeft mijn voorkeur, met de nodige chill-outs :vak02:. Ik ben geen uitgesproken feestbeest cheer, maar ben ook zeker niet vies van een terrasje of feestje op z’n tijd. Ik zoek in een reismaatje een spontane, vrolijke, open en gedreven persoonlijkheid die weet wat ie wil. Leeftijd is niet heel belangrijk, maar als je van mijn generatie bent wordt wel gewaardeerd :wub: .
Lijkt dit je wat? Mail dan een korte en leuke beschrijving van jezelf (liefst met foto) en je motieven om mee op vakantie te gaan naar [EMAIL=“maartenklop@gmail.com”]maartenklop@gmail.com . Een leuke reactie krijgt zeker een leuke reactie terug! Als jij en ik via de mail kunnen matchen lijkt het me leuk om ergens in NL een keertje af te spreken .

Groetjes,

Maarten

Hoi , ik wil best meegaan maar 15 Mei ga ik eerst naar Bodrum een weekje .
Ik ben 31 en mijn naam is Wesley , je kan me mailen via : [EMAIL=“sporty_wesley@live.nl”]sporty_wesley@live.nl

groetjes