ik heb in de weken 30, 31 en 32 vakantie en zou dan graag op vakantie willen, maakt niet uit waar in europa als het maar mooie cultuur heeft en de zon schijnt.
ik zoek een reisgenoot tussen de 18 en de 25 die meewil!
ikzelf hou van cultuur snuiven, steden bezoeken en op zn tijd op een terrasje zitten. oftewel, ik vind een hoop leuk om te doen.
ik hoor graag jullie reactie! dan kunnen we gezellig op vakantie!
Ik hou zelf ook van wat zien van de wereld en zoek ook nog iemand om lekker mee op vakantie te gaan! Ben zelf 23 jaar, vrijgezellige man haha. Ik weet niet hoe oud je bent en je evt hyves hebt??
leuke oproep! Ik ben Maarten, 22 jarige student WO , en ben me aan het orienteren op een vakantie voor de zomermaanden , liefst binnen europa. Scandinavie lijkt me leuk, maar ook zuidelijker zoals Griekenland of Spanje ligt binnen mijn voorkeuren. Ik zoek in een vakantie een periode van even er tussenuit zijn, liefst op een actieve manier ingevuld. Maar ben ook zeker niet vies van een terassje en feestje hoor ;). Wat ik zoek in een reisgenoot is een spontane ,vrolijke, gedreven en open persoonlijkheid. Benieuwd of wij kunnen matchen?
ik heb ook al bij Maarten aangegeven geinteresseerd te zijn. Ik weet niet of jullie al concrete plannen hebben, maar misschien kunnen we eens kijken of we e.e.a. kunnen matchen?