Vakantie 22 aug t/m 13 sept, wie gaat er mee?

Hallo,

Dit jaar wil ik graag ergens in Europa op vakantie. Zit zelf te denken aan Italie of Griekenland, maar sta zeker ook open voor andere opties.
Rondreizen door het land (met trein, auto of liftend maakt mij niet uit), actieve dingen ondernemen en zien, maar ook genieten van de rust en de omgeving.
Zie jij dit zitten en ben je tussen de 25 en 35 jaar laat dan wat van je horen!
Ikzelf ben 26 jaar en woon in Groningen.
Zit wel echt vast aan de periode 22 aug t/m 13 sept.

Groetjes Marjan

:dag:hi,

Ik ben ook op zoek naar iemand die op vakantie wil. Ik heb nog geen vakantiedagen vast gezet, maar jouw data komt me wel goed uit met mijn werk.

De landen die je op noemt lijken me wel een beetje warm om in de zomermaanden rond te trekken, maar sta er wel voor open hoor:zon02:.
Wat zeg je van Berlijn, Wenen of misschien Finland?

groetjes
Wams (30)

Haai!

Hmm, Berlijn en Wenen lijkt me meer wat om voor een weekendje heen te gaan ofzo. Schijnen wel mooie steden te zijn. Finland is nog nooit bij me opgekomen moet ik zeggen, maar de natuur zal daar prachtig zijn denk ik.
Verder weet ik eigenlijk weinig van het land af. Had je al iets concreets in gedachten? Ben benieuwd.

Groetjes Marjan

Hoi Marjan,

Wil het wat lukken met je vakantieplannen? De periode die jij aangeeft wil ik zelf ook nog wat door Europa trekken, denk met de auto. De richting en de landen heb ik nog niet zo concreet. 12 Augustus kom ik terug van Trans Siberie Expres en Beijing e.d. maar heb nog tot eind september vrij dus wil graag nog wat meer doen. Ik val misschien wat buiten je leeftijdscategorie, ben net 43 geworden, maar wie weet hoeft dat geen belemmering te zijn.

groetjes aard

Sorry van mijn late reactie: Om eerlijk te zijn heb ik nog niks specifieks in gedachten. Een paar dagen cultuur snuiven in de hoofdstad en paar dagen wandelen en misschien kamperen? Je schijnt er ook van trekkershut naar hut te kunnen etc.

groetjes Wams

Hoi,

Leuk om te lezen dat iemand Finland voorstelt als vakantieland. Het is inderdaad vaak een land waar mensen niet zo snel aan denken. Ikzelf verblijf altijd enige tijd van het jaar in Finland en kan het land zeker aanraden.

Het land heeft een prachtige natuur waar je nog wild kunt kamperen en van de rust kunt genieten. Verder zijn er ook vele mooie steden en eilanden en meren te bezoeken.

Natuurlijk kun je in Finland genieten van de bekende Finse sauna en daarna heerlijk afkoelen in het meer.

Veel plezier op jullie vakantie waar je ook heen zult gaan.

Groeten,
Michel
www.eattampere.com

Hoi Michel,

kan jij me helpen? Ik ga in februari naar Tampere.
Weet jij een leuk maar vooral goedkoop hostel?
Ik hoor graag van je en van iedereen trouwens die me kan me helpen.

groet,

frank