Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot om mee op vakantie te gaan. Ben je een man of een vrouw? En zou je misschien wat meer over jezelf kunnen vertellen? Ik ben 26 jaar en ik woon in de omgeving van zwolle.
Hoi girly86, heb me vergeten zelf voortestellen. Ik ben een jongen 29 woon in de buurt van schiphol en het lijkt me leuk om met een groep van 2 of 4 personen m/v op vakantie tegaan. De locatie zoals hierboven genoemd maar indien iemand andere voorkeuren heeft, is dat natuurlijk bespreekbaar. En het hoeft niet perce een budget vakantie tezijn. Italie lijkt me leuk omdat ik daar nog niet ben geweest.
Kunnen we anders niet allemaal samen ergens heen gaan? Ik ga steeds met de auto naar de streek van St Tropez en het lijkt mss niet mooi als je die naam hoort, maar geloof me die streek is echt heeeel mooie. Dan ge ik ook altijd naar een eilandje Porquerolles, paradijsje stranden en baaien als op de caraiben Ik ben echt verkocht aan die streek en door er 3x geweest te zijn sta ik minder voor verrassingen en weet ik al een beetje wat te bezoeken en wat niet. Ik weet er een super mooi park met huisjes, sta-caravans,… heel mooi. Als we nu de prijs konden delen van het huisje? Ik neem de kosten van de wagen, dus diesel, tol,… op mij. Dus dan kan het echt niet veel meer kosten hé.
Oh ja, ik ben 32 jaar, heel open-minded, lief (kan veel verdragen), heb geen strafblad ofzo lol… een gewone aardige man zie graag iets, maar lig ook graag es aan het strand, ga ook graag eens de bergen in die daar toch bijliggen. Alles is er voor de hand daar.
Hoi klinkt gezellig. Misschien idee om is af te spreken met elkaar deze maand? Want wil mijn vakantie wel concreet gaan maken, en hoe meer ik over Sicilië lees hoe meer zin ik krijg om daar heen te gaan.
Maar in Europa zijn meerdere mooie plaatsen!!
Dus even concreet nu aub. Nienke en Maaike zouden het dus zien zitten om de reis die ik heb voorgesteld mee te nemen. En dus samen met ons drietjes op reis te gaan? Ik zag nienke kan enkel sept/okt voor mij geen probleem, want ik reis meestal de maanden juni, sepst, okt. Dit omdat het veeeeel minder druk is, maar mispak je niet,tis nog druk, maar gezellig druk
Kijk als we nu samen bekijken, dan merken we op als we iedereen tevreden willen stelllen; wordt het reisje dan 1 of 2 weken Zuid Frankrijk in september, voor mij is dat een goede keuze, daar ik weet uit ervaring, dat je in het volle seizoen altijd maar moet wachten en wachten, te veel toeristen dan! Voor mij is alles ok nu. Alleen nog de plaats (die ik ook al weet nl: Port Grimaud heb je camping, caravans, moiie stacaravans, privéstrand, textielstrand, naaktstrand… grote camping met alles er en eraan, ben er geweest en ik geef ze een 9/10 ) het rijden doe ik met de wagen (wie gaat mee met mij)? Dus enkel het huisje, caravan delen we door het aantal personen. Ik weet daar al wat leuke baaitjes, bergen, hoge dorpjes, eilandjes waarheen we moeten. Je kan er ook lekker langs de kust fietsen of lopen (als je sportief bent ) Het is een hele mooie omgeving, geloof me. Heel onderschat, gewoon omdat het niet ver genoeg lijkt. Wel ik wil wel eens vliegtuigreizen doen en eens vergelijken met deze streek. Wie gaat eindelijk mee aub???
ohh jaa dan gaan we voor 2 weekjes he keuze snel gemaakt…hihi en benzine prijs lijkt me ook redelijk als die door 3e gaat…
Naaktstrand hou ik niet van…maar dat wist je al…ja ik ga liever ook in rustige periode anders struikel je over de nederlanders daarzo
maar als we al met meerdere personen gaan lijkt me een huisje huren beter idee anders word zo krapjes…