Deze zomer wil ik graag 2 of 3 weken naar een zonnige bestemming in Europa! Vrije dagen moet ik nog regelen maar ik zat te denken aan juli of augustus om te vertrekken. Bestemmingen die me leuk lijken zijn Spanje, Italie, Portugal of Griekenland. Andere landen zoals Croatie, Turkije of Tjechie lijken me ook prima, in principe sta ik open voor alles!
Ik hou ervan om de plaatselijke cultuur mee te maken, drinken en eten op terrasjes en veel dingen te zien. Af en toe op het strand liggen is uiteraard ook helemaal niet verkeerd!
Het liefst doe ik het een beetje low budget qua vliegticket en accomodatie tijdens het reizen.
Ben zelf 26 jaar en kom uit Rotterdam en werk momenteel in de kinderopvang. Daarnaast ben ik een rustig, gezellig en nuchter persoon die (natuurlijk) veel van reizen houdt en openstaat voor andere culturen.
Ik zit al weken te kijken naar een vakantie in m’n eentje.
De planning is om 2 weken naar Sicilië te gaan, in mijn vriendenkring is er niemand die niet kunnen/willen of financiëel niet haalbaar is.
Heb jij intussen al iemand gevonden om op vakantie te gaan ergens in Europa? Italië is een fantastisch land, zat eerst te kijken in Latijns-Amerika voor 2 weken maar dan zit je al gauw aan een groepsreis vast, ook wel leuk met een gids maar lijkt me niet zo leuk als je weinig tijd voor jezelf hebt.
sicilie lijkt me ook een goed plan! zelf zit ik eraan te denken om zo rond juli of augustus op vakantie te gaan, maar vrije dagen moet ik nog aanvragen.
wanneer willen jullie gaan en hoe lang? twee weken lijkt me prima.
ik zou graag nog wat verder willen mailen om meer over jullie te weten te komen en wat voor interesses jullie hebben, om te kijken of het een beetje matcht.
mijn email is [EMAIL=“judithdekreek@gmail.com”]judithdekreek@gmail.com. ik hoor graag van jullie!
Ik wil deze zomer weer graag naar Turkije. Ik heb 6 weken vakantie, want ik werk in het onderwijs. De zomervakantie begint voor mij begin juli. Ik woon in Dordrecht, dus dat is in ieder geval in de buurt. Ik ben 30 jaar en wil op vakantie gewoon leuke dingen ondernemen, lekker uitrusten en veel gezelligheid. Ik zal je mijn e-mail sturen, dus als je verder in vakantiestemming wilt komen kun je me mailen…en wie weet gaan wij een leuke vakantie tegemoet.
het lijkt mij een goed plan om elkaar een keer te ontmoeten zodat we wat verder kunnen praten over onze plannen, bovendien krijg je zo ook een betere indruk van elkaar. Willen jullie me terugmailen hierover op [EMAIL=“judithdekreek@gmail.com”]judithdekreek@gmail.com?
mischien ben ik al wat te laat met mijn reactie maar ja kan altijd proberen.
wij zijn op zoek naar een leuk groepje om eind augustus rond de 29ste te vertrekken richting turkije marmaris voor ongeveer 12 tot 15 dagen. We hebben nu 3 mensen in het groepje waaronder ik ik ben 24 jaar en susanne die is 23 jaar en sven hij is 22 jaar.ons plan is heel veel genieten lekker zwemmen uitgaan terras zitten leuke dingen doen zoals excursies die aangeboden worden.en alles kan en niks moet we hoeven niet als groep altijd maar bij elkaar te blijven. ik hoor wel wat je er van vind je kan me altijd op msn toevoegen [EMAIL=“whoopy022@live.nl”]whoopy022@live.nl