ik ben een leuke spontane meid van 28 jaar die leuke gezellige mensen zoekt of 1 leuke meid of jongen om mee op vakantie te gaan in juli of aug of sept.
Al mijn vriendinnen gaan al met hun vriendje of hebben geen geld of kunnen geen vrij krijgen…vandaar dat ik hier een oproepje plaats.
Mij maakt de bestemming niets uit waar we naartoe gaan, als er maar zon en zee is, een lekker sfeertje hangt en dat ik leuk gezellig gezelschap heb en dan vermaak ik me prima.:vak02:
Heb je als t goed is een pb gestuurd ben net 30 geworden en ga 7 aug. naar Egypte
voor 15dgn eerst rondreis en daarna zon, zee, strand.
Heb dus wel geboekt want dacht ik moet gewoon gaan ook al is t alleen maar met zijn 2
en is toch leuker
Ook ik (vrouw, 34 jr., niet-lesbisch) zoek een reismaatje om dezelfde redenen als jij (vriendinnen hebben vriendjes en/of geen geld). Ik wil in september (vanaf 8 september) minimaal 8 - maximaal 14 dagen naar Italië. Bij voorkeur met vliegtuig, maar met auto mag ook. Ik heb een rijbewijs. Ik ben geen stapper, houd wel van een terrasje pakken op z’n tijd. Ik ben geïnteresseerd in cultuur & natuur. Reisdoel: zonnen, relaxen en ook wat zien van Italië. Ik ben niet moeilijk qua accommodatie, maar een tentje zie ik niet zitten. Natuurlijk lijkt het me wel leuk elkaar van te voren te ontmoeten. Voorpret hoort tenslotte ook bij de vakantie! Tot horens!
Ik vertrek a.s. vrijdag voor ca. 2 weken met de auto naar L’Estartit (Spanje). Zon, zee, beetje duiken op de Medes Eilanden, het goede Mediterrane leven, relaxen en genieten … Estartit is een zeer gezellig stadje met een leuke sfeer. Wel toeristisch maar veel minder dan de bekende plaatsen aan de Costa Brava.
Brandstof en tol zijn voor mijn rekening. Ik ga met een vouwwagen, maar je kunt rustig een eigen tent meenemen. Ruimte zat in de auto …
Mocht je belangstelling hebben, laat het me even weten …
Hey jongens en meiden,
bedankt voor al jullie reacties hier en alle prive berichtjes…hopelijk vind ik hier een leuk reismaatje…ik ben er iig druk mee bezig…dus komt vast goed…over een paar weken zit ik in de zon hihi.
Hier in Nl is het echt niet zo lekker als ik zou willen…maar ja deze week wordt het mooi weer had ik gehoord…verheug me er iig al op.
hallo lis59
ik zie dat ik een pb van je zou ontvangen hebben maar kan het niet openen hier is my email [EMAIL=“philldina@hotmail.com”]philldina@hotmail.com