:dag:Lekker inpakken en wegwezen! Ben 3 weken beschikbaar vanaf midden juli. Bestemming is nog onbekend maar europa reizen of naar zuid- Amerika lijkt me wel mooi. Ik sta open voor ideen. Ik rook niet , houd van sport, gezelligheid, cultuur, zon, strand etc
Wie wil er mee?
Laat weten of het je wat lijkt doei
Ik kan uit je bericht niet helemaal halen of je wilt rondtrekken of een ‘‘gewone’’ reis wilt boeken? Lijkt mij in ieder geval beide erg leuk!. Ik heb vakantie tot september dus ben klaar om te vetrekken!
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Qua vakantie hou ik van een zonnige bestemming (heb niet een bepaald land in mijn hoofd, sta overal voor open!) zwembad erbij, lekker eten, terassje pakken, of af en toe lekker gek doen in het uitgaansleven.
Ik vind het ook altijd leuk wat van de omgeving te zien, al hoeft dat van mij echt niet alle dagen, relaxen staat bij mij voorop! en veel plezier hebben natuurlijk ook!
Ik ben 28 jaar en mijn idee is om gewoon lekker op vakantie te gaan en lol maken etc. …een last minute misschien? Ik heb(school) vakantie tot september
En hoe oud ben jij? misschien kunnen we via de mail msn verder babbelen lijkt me wel leuk lijkt het je wat? voeg me dan maar toe groetjes
[EMAIL=“bonjour_aicha@hotmail.com”]bonjour_aicha@hotmail.com