Wie wilt er nog een weekje weg tussen 7 en 18 augustus?

Het is een beetje kort dag, maar zijn er nog mensen die een weekje weg willen naar een zonnig land met strand en lekker eten? :wink: ben 28 jr hou van reizen en cultuur, maar wil even ontspannen en er tussenuit!

Hey Samantha!

We helpen je graag een handje! Ben je nog steeds op zoek naar een reismaatje? Mail dan ff naar rients@3fm.nl en wie weet kunnen we je aan een reismaatje helpen en hebben we nog wat extra leuks voor je:).

groetjes,

Rients

Hi Samantha, heb je inmiddels al een reismaatje gevonden? Ik zoek ook een reismaatje (vrouw) van 7 tot 14 aug

Hoi ash ik heb nog niemand gevonden! :frowning:

Heeey stuur me even je mail in een privebericht

Hoi Samantha, mocht je niemand kunnen vinden dan nodig ik je van harte uit om met me mee te gaan van 15 tm 23 augustus naar Alanya. Groetjes Martine

Hoi Samantha, heb je al een reisgenootje gevonden intussen? Ik ben Mirjam, 30 jaar uit Ridderkerk en wil ook graag nog een weekje de zon opzoeken. Ik heb alleen vakantie van 17 t/m 28 augustus. Weet niet of jij nog mogelijkheden hebt om te schuiven? Ik hoor graag van je! Greetz Mirrie

Hoi Samantha al iets gepland ondertussen? Ben je nog langer vrij dan 18aug had ergens gelezen dat je in Indonesië hebt gereisd en zou dit ook graag doen of thailand… Grtjs