Reisgenoot tussen 6-22aug 2010

Heeee iedereen!

Ik, een vrolijke spontane Maatschappelijk Werk student ben op zoek naar een reisgenoot. Ik heb vakantie van 6 t/m 22 aug. Aangezien al mijn vriendinnen op een ander tijdstip vakantie hebben, blijf ik alleen over.
Heb nog totaal geen idee waar ik naartoe wil, eigenlijk maakt me dit ook niet veel uit… als het maar weg is uit Nederland :smiley:
Ik ben makkelijk in de omgang, sociaal en vind (bijna) alles leuk!

Lijkt je dit wat? Laat dan wat van je horen…

Ohja, ik ben 23 jaar jong!

Hi daar!

De datum is bijna perfect voor mij! Ben een rustige student en ik hou van strandvakanties en natuur.

Groetjes!

Hoooooi… ben ook beschikbaar die periode… zin om met de auto langs verschillende hostels in europa langs te gaan… praag, pula, barcelona… Lijkt me egt leuk om te doen alleen zoek nog wel een reismaatje…

Mail me maar op [EMAIL=ā€œjorgodejager@gmail.comā€]jorgodejager@gmail.com

gr jorgos.

Nog meer reisgenoten, die met een groepje op vakantie willen gaan?

heey hey,

ik had dan ook nog deborah uit nijmegen… Ook onze leefdtijd… zij wil ook in onze periode… met de auto, interrailen/ jeugdhostels…

dat betekend dat we iig al met z`n 3en zijn:) Had ik jou nou ook op de mail??

Groetjes Jorgos

Ja klopt! Op msn… maar ik zie dat citytrippen niet erg zitten. Ik wil best af en toe wat doen, maar af en toe op het strand relaxen lijkt me ook heerlijk!:zon02:

up

Hey Senorita,

Ik heb niks meer van je vernomen, wil je niet met mij op vakantie? Je had het volgende geschreven:

plans are changed. We gaan als het goed is met zn 4een naar spanje. Gewoon lekker relaxen aan het strand, feesten en genieten.

Gaat die nier meer door ik stuur je mijn hyves nog wel via een pm.