Reisgenoot gezocht (begin) augustus tot (begin) september

Hoi, ik ben 28 en heb besloten mijn huidige werkzaamheden (onderzoek) te staken en mij weer voor een tijd full time op studeren te richten (tweede studie, rechten) op een studie te beginnen in september.

In de maand augustus ben ik vrij. Graag zou ik ergens naar toe gaan, de locatie maakt mij niet zoveel uit, het gezelschap wel. Uit mijn eigen omgeving is iedereen al ergens gebonden aan werk, vriendin etc.

Via ‘reisgenoot’ te googlen kwam ik op deze site. Ik zou graag in deze periode een reis ondernemen met iemand.

Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een langere periode aan het reizen en ik kijk er dan ook echt naar uit.

Mocht jij in dezelfde periode ook vrij zijn en ook een maandje wegwillen lijkt het mij super om kennis te maken en te kijken of wij iets kunnen afspreken.

groetjes,

ps. ik kom uit rotterdam

Hoi!

ik (studente SPH van 26 jaar oud) zou ook graag een maand reizen van de zomer met een reisgenoot.
Ik ben benieuwd welke landen je aanspreken en welke vorm van reizen.
Welke landen heb je al bezocht en wat waren je ervaringen hierbij?

Ik hoor graag van je terug.

Groet,
Annemiek

hoi,

Ik ben nog op zoek naar reisgenotes om mee naar Kreta te gaan. periode eind juli- eind aug. Interesse; l _ berghaan @ orange . nl (alles aan elkaar)

gr, Lis