Reismaatje nov/dec 2011

Hoi allemaal,

Ik ben Jelle, 33 jaar en hou van reizen!

Het liefst ga ik backpacken zonder een strakke planning te maken en alles in een dag gezien te moeten hebben. Wel wil ik “must you see” dingen beleven die er op de bestemming zijn.

Mijn voorkeur gaat uit naar India,Vietnam of heb jij misschien leuke ideeën ?

De periode dat ik wil vertrekken staat nog niet vast. Wat wel vast staat dat ik min 4 weken weg wil op reis en low/medium budget. Strand, cultuur, relaxen:vak02: het backpacken, van alles wat, heb ik in gedachte.

Op zoek naar een reismaatje v/m die makkelijk in de omgang, sociaal en
relaxed is net als ik. Kun je hierin vinden,wil je op reis? laat het weten.

groeten Jelle

Hey Jelle,

Je plannen klinken erg leuk. Ik ben ook op zoek naar een reismaatje maar zou zelf ivm werk graag januari/ februari weg willen. Ik zit zelf te denken aan vietnam/ cambodja of Laos. Wil eigenlijk niet naar Thailand omdat ik daar al 2x ben geweest. Verder sluiten mijn ideeen van vakantie zeker op die van jou aan.

Groetjes Eva

Hallo,

Ik vertrek in november naar Thailand en ga van daaruit door naar Cambodja, Laos en Vietnam.
Moest je Thailand je aanspreken mag je me altijd een priveberichtje sturen.

Ik doe het ook lowbudget, op een gezellig tempo met ruimte voor reiswijzigingen en de rugzak.

Groetjes,
Sofie

Hallo,

Bedankt voor je berichtje. Ik ben al 2x in Thailand geweest dus zou nu heel graag wat anders willen zien. Hoelang ben jij van plan om te gaan? Kan je wat meer over jezelf vertellen, hoe oud je bent, wat je doet in het dagelijks leven en wat je graag wil doen en zien in je vakantie?

Groetjes Eva

Ik ben Sofie, 24 jaar en ik kom uit België, Maaseik.
In het dagelijkse leven werk is als begeleidster met minderjarige asielzoekers dus multiculturaliteit sprekt me ontzettend hard aan.

Een reis is voor mij met een planning, maar hier moet in afgeweken kunnen worden, kijken wat zich op dat moment aandoet en het leukste lijkt.
Tijdens de reis ben ik op zoek naar een mengeling van natuur, cultuur, de lokale gewoontes voelen…

Moest je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel :slight_smile:

Groetjes,
Sofie