Vanaf november 2014 Reismaatje gezocht, 4 maanden azie!

Hallo allemaal,

ik ben Veerle (26 jaar) en ben ook opzoek naar een reismaatje. Al verwacht ik onderweg genoeg gezellige backpackers tegen te komen, maar het lijkt mij toch wel leuk alvast in contact te komen met andere reizigers.

Ik ga 4 maanden reizen door Azië en dan met name door Thailand, Laos, Vietnam en de Filipijnen. Ik hou van avontuur (bijv. een jungletour voor een aantal dagen of duiken in Thailand of de Filipijnen) Een dagje strand vind ik ook heerlijk, zeker met een cocktailtje. Ik hou namelijk wel van gezelligheid en een feestje en kijk er naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik kom 14 november (2014) aan in Bangkok, hier wil een paar dagen blijven en daarna direct door naar het Noorden. Hier wil ik +_ 1 weekje blijven en dan door naar Laos. Hier heb ik ongeveer 3/4 weken de tijd. Wil namelijk met de jaarwisseling bij de Full Moon Party zijn:) De planning daarna is nog niet helemaal bekend. Misschien wat langer Zuid-Thailand, misschien de Filipijnen of direct al naar Vietnam. Ik wil mij niet te vast houden aan een planning. Kom ik gezellige mensen tegen met leuke ideeën sluit ik mij daar graag bij aan!

Ben jij opzoek naar gezellig reisgezelschap, stuur mij even een mailtje: veerle_trum@hotmail.com

Groetjes,
Veerle