Reismaatje voor Thailand Laos Vietnam Indonesië 2017! (Alleen, maar toch samen)

Hoihoi!

In 2017 wil ik een reis door Azië maken. De landen die mij erg trekken zijn Thailand, Laos, Vietnam en Indonesië, maar ik sta zeker open voor andere landen. Ik zie het voor me om tussen maart en mei ergens te vertrekken en rond de 2 tot 4 maanden te reizen (maar ook hier ben ik heel flexibel in). Ik zit ook te denken om alleen een heen ticket te boeken. En voor deze reis zoek ik een reismaatje!

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Kim, 22 jaar en kom uit Amsterdam. Ik heb net mijn bachelor commerciële economie afgerond en ben klaar voor deze reis! Ik ben spontaan, gezellig, sociaal en zeker niet altijd even serieus :slight_smile: Tijdens mijn reis wil ik genieten van de natuur, cultuur, ben ik voor een drankje en een feestje, hou van gezelligheid, maar ik kan ook naar rustige plekken reizen en hiervan genieten.

Wat ik wel belangrijk vind, is dat je beide vrij moet zijn om je eigen plan te kunnen trekken (voor een dag of een paar dagen bijvoorbeeld). Ik zou het fijn vinden om een reismaatje te vinden die dezelfde route wil afleggen en dit ook zelfstandig wil doen. Maar dat je elkaar wel kan opzoeken om stukken samen te reizen (samen reizen is natuurlijk ook wel erg gezellig!). En het is een fijn idee dat er iemand in de buurt is als er iets aan de hand is.
Ik twijfelde erg over alleen reizen (ik ben niet graag alleen en deze reis is nieuw voor mij), maar ik wil ook niet afhankelijk zijn tijdens mijn reis. Daarom lijkt het mij ideaal om een reismaatje te hebben die dit ook zo ziet!

Herken jij je ook hierin? En lijkt het je wat om ideeën uit te wisselen? Mail mij dan gerust: kim.hees@hotmail.com en wie weet beginnen wij samen aan dit avontuur!

Groetjes Kim:dag:

Hoi Kim. Wat leuk om je plannen zo te lezen. Ik wil in juli van 2017 voor 3 weekjes richting Indonesië vertrekken, of in ieder geval die kant op. Omdat ik vanaf volgend jaar weer ga studeren zit ik helaas aan deze periode gebonden. Heb jij al concrete plannen, wil je perse in jouw genoemde periode gaan of ben je daar wat flexibel in?
(Ik ben overigens 21jr!)

Groetjes Stephanie

Sent from my SM-G901F using Wereldwijzer mobile app