Reisgenootje voor 3 weken reizen!

Ik ben op zoek naar een leuke reismaatje (v) om een leuke reis te maken van ongeveer 3 weken. Vriendinnen uit mijn omgeving hebben allemaal lange relaties of geen geld om deze zomer een leuke reis te maken.

Ik ben studente mwd 22 jaar en zoek een leuk reismaatje van ongeveer dezelfde leeftijd die zin heeft om samen met mij een leuke low budget trip te maken!

Een locatie heb ik nog niet echt bedacht! Maleisie of Thailand lijkt mij erg leuk! Maar oost europa lijkt mij ook erg leuk!

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Lijken Cambodia/Laos of Vietnam je ook wat? Ik trek deze zomer 5 weken rond, van Bangkok tot Bangkok maar wil vooral dus naar (minstens 2 van) deze drie landen… Ik zoek nog een reismaatje die een stukje met me mee wil! Ik ben er van 4 augustus tot 10 september, ben 26 jaar en studeer geneeskunde. :slight_smile:

Groetjes
Netteke

hey

heb je al een reismaatje gevonden?

klinkt leuk allemaal!
Ik ben 24 en zoek in de zomervakantie een reismaatje die richting India wil, maar Loas, Maleisie en alles in die richting vind ik ook super!
Wanneer vertrek je? Want ik zit nogal aan de zomervakantie vast (6 juli t/m 15 aug)

groetjes
Wendy

Hoi, heb je al iemand gevonden?

Ik heb laatst een ticket geboekt samen met mijn vriend naar Kuala Lumpur voor zaterdag 23 mei. Daar zouden we dan blijven t/m woensdag 27 mei en dan vliegen naar Chiang Mai (Noorden Thailand) en zo weer afdalen naar Kuala Lumpur om dan vervolgens zaterdag 13 juni weer terug te vliegen. We wilden gaan backpacken en rondreizen en plaatsen aan doen zoals ook Ayuttaya, Bangkok, River Kwai, Koa Toa, Koa Pangang (Full moon party) en Kho Phi Phi.

Helaas zijn wij sinds vorige week uit elkaar en zijn we erachter gekomen dat we niks voor het ticket terug krijgen dus dat we zoveel geld kwijt zijn dat het haast goedkoper is om gewoon wel te gaan. Alleen uiteraard niet samen!

Ik weet dat het kortdag is, en ik weet niet of je al je inentingen hebt, maar wellicht is het leuk om samen te gaan?

Ik zal nog even wat over mezelf vertellen; Ik ben Samera pronk, 25 jaar (volgende maand 26), woon in Almere, ben Marketing/Communictie medewerker, ondernemend/avontuurlijk. Ik ben creatief, hou van reizen en dieren, heb veel vrienden.
[EMAIL=“samerapronk@hotmail.com”]samerapronk@hotmail.com