Reisgenootje gezocht voor reis zomer Azië, of eventueel iets anders?

Hallo,

Ik ben een 19-jarige studente en ik zou deze zomervakantie heel graag een reis van ongeveer 2 a 3 weken willen maken (ligt ook aan wat het geld toelaat). Ik zit er zelf aan te denken om naar Thailand te gaan omdat er veel dingen zijn die ik daar graag zou willen zien en omdat het daar zelf niet veel geld hoeft te kosten maar ik sta nog voor alles open. Zo lijken Canada en de U.S me ook super gaaf, of een ander land in Azië. Ook interrailen door Europa lijkt me wel leuk!

Groetjes,
Maaike

Hoi.
Ik ben vorig jaar in Thailand geweest, en was aan het denken om deze zomer laos / cambodja of vietnam te bezoeken.

als dit je iets lijkt, laat gerust iets weten.

[EMAIL=“deygere@hotmail.com”]deygere@hotmail.com

Hey maaike,

gaaaf hoor hoe ik dit hoor… ik zoek ook iemand die graag lekker wat wilt verkennen… Zelf zou ik ook wel naar Thailand willen of Amerika lijkt me ook gweldig… ik heb pas vakantie in augustus ik weet eook niet ofdat laat is voorje hoor

groetjes

Hey maaike

Lijkt me heel leuk !
Ik zou graag naar thailand of indonesië willen.
maar Amerika lijkt me ook heel leuk.
Ik ben ook studente 19 jaar en ik kan midden juli tot midden augustus.
ik wil ook 2 a 3 weken lichteraan hoeveel het allemaal kost.

groetjes,

Selma

Hey,
Ik ben ook studente (21 jaar) en wil ook graag in de zomervakantie naar Thailand. Ik ben opzoek naar iemand die houdt van een mooie afwisseling tussen actie en relaxen. Bijv. konoën, trektocht, olifantenrit, maar ook een dagje relaxen op het strand/aan het zwembad.
Verder wil ik wel alvast melden dat ik géén ervaring heb met zelf rondereizen in Azië, maar aangezien ik flexibel ben denk ik dat dat wel moet goed komen.
Wil jij je reis plannen of wil je gewoon een ticket boeken en daar bekijken wat je gaat doen, of zoek je een tussenweg? Ik dat laatste; wel een globaal plan maken, maar ter plekke bepalen wat we willen.
Groetjes Suzanne

Hoi hoi Suzanne, maaike en alle andere,

Ik ben student en(bijna) 22 jaar, thailand, indonesië, cambodja of vietnam spreken mij erg aan! Ik zou van de zomer graag naar 1 van deze landen willen!:slight_smile: Hebben jullie al wat plannen gemaakt? En kan er nog iemand bij?

Ik kan denk ik pas vanaf eind juli en ik zou graag 4 weken willen:)
Hoop van jullie te horen

diego_d_m_f@hotmail.com

greetings Diego