Ik wil graag deze zomer 3-4 weken n verre reis maken. Ik ben al heftig aan 't zoeken naar leuke reizen bij verschillende reisorganisaties, maar ik vind t toch leuker om samen met iemand te gaan. Wie wil er mee? Ik wil het liefst naar Azie of Afrika, maar sta open voor ideeen. Ik ben zelf 19 en studeer. Ik wil graag ideeen uitwisselen.
heij!
Ik wil van de zomer ook weg… namelijk de maand juli!. ik wilde eerst Amerika doen, maar ben ook geinteresseerd in Azie… ik ben ook 19 en ga volgend jaar studeren!
LIjkt me leuk om te kijken of we een beetje dezelfde ideen hebben over reizen… mijn email is kasselientje@Hotmail.com
Klinkt tof, ik heb 6 weken zomervakantie vanaf 1 juli 2005 en wil ook verre reizen gaan maken, in de meivakantie ga ik met een vriendin naar thailand voor het eerst ben beniewd als ik terugkom kunnen we mss verhalen uitwisselen
hee ik wil ook heel graag ver weg in de zomervakantie juli-augustus. Mijn vrienden gaan allemaal met partner op vakantie of hebben geen geld. Ik zou er graag meer van weten, Thailand lijkt me geweldig maar sta open voor vanalles
Ik ben trouwens 19 jaar
ik wil ook echt super graag een verre reis maken naar zuid-amerika, midden-oosten of verre oosten. Thailand lijkt me echt geweldig. Mijn tante is daar geweest en die was echt heel enthousiast! Ik studeer momenteel aan de Hogeschool Fontys in Tilburg. Ik zit nu in mijn propedeuse jaar en hoop het dit jaar te halen!! (waarschijnlijk wel denk ik). Ik ben 20 jaar en ben echt heel actief en avontuurlijk ingesteld. Dus veel dingen ondernemen wil ik ook zeker doen. Daarbij uiteraard ook nog lekker genieten op het strand en veel plezier maken tijdens het uitgaan!!
Whoooo ik ben inmiddels terug van thailand, het was geweldig!! temperaturen van 32 tot ver boven de 40 graden! Bangkok was super, Pattaya wat minder door allerlei ranzige sekstoeristen, maar dat heeft de pret niet bederfd! Deze bestemming is zeker voor herhaling vatbaar, maar in juli begint het regenseizoen dat is wel een nadeel denk ik.
Een mix van actief en strandvakantie is ideaal, trouwens valerie ik hoop dat je dit jaar je propadeuse haalt, mij is dat ook pas gelukt in de tweede toen van de hbo, voorlopig is er nog tijd genoeg tot de zomervakantie, ik sta voor alles open, heb vakantie vanaf begin juli en dan 6 weken verder (onderwijs)
Ik merk al dat ik niet de enige ben die graag weg wil.
Zelf weet ik nog helemaal niet waar naar toe of voor hoelang, wel wil ik eind eind juli begin augustus omdat ik dan waarschijnlijk m’n rijbewijs heb.
(Altijd makkelijk toch!)
Een verre reis lijkt me zeker ook erg gaaf, maar denk niet dat dit voor mij zo snel te realiseren valt,…kosten,…begin nieuwe studie,…bla bla bla…
Die studie voor komend jaar is nog niet zeker, misschien wil ik dan wel gaan reizen voor een langere tijd.
Voor deze zomer lijkt me een low-budget vakantie ook erg leuk!!
Misschien zijn er meer mensen die hier zo over denken,…interesse?
Mail me maar!!