V, 19, Zoekt Reisgenote(n) Voor Azie In Zomer 2005

Ik (v) ben 19 jaar oud en ik ben op zoek naar reisgenoten om naar Thailand (of omgeving, sta open voor ideen) te gaan. Ik wil graag een week op 5 of 6 weg en heb tijd in juli-augustus.
Azie trekt me erg, vooral Thailand omdat ze bekend staan om hun vriendelijkheid.
Toch reis ik niet grgaag alleen, het is niet echt veilig en samen is toch gezelliger. Ik heb vooral interesse in de cultuur en omgeving, ik wil veel zien en doen. Het liefst dus basic met rugzak op pad gaan. Heb je tips of lijkt het je ook wel wat stuur dan een berichtje!!

Hoihoi!!

Ik wil deze zomer Juli-augustus ook ontzettend graag naar Thailand. De cultuur trekt me gewoon enorm, de mensen en de natuur en het wild natuurlijk!! Mijn vriendinnen die kunnen allemaal niet( of gaan al of vinden het te duur) maar ik wil zo graag, dus vandaar dat ik ff reageer. Ik kom uit Noord-brabant, ben 20 jaar en studeer in tilburg. Ik ben enorm actief en avontuurlijk ingesteld, dus veel bewegen is een must voor mij. Maar natuurlijk ook lekker realxen aan het strand. ik vind het wel zo gezellig om dan de gehele periode bij elkaar te blijven met een hele groep of een aantal personen. Samen uit, samen thuis toch??

Groetjes Valerie

Waar kom jij eigenlijk vandaan by the way?

Ik kom uit Venlo, voor hoelang ben jij van plan weg te gaan>?Oja mijn mail is Janinehalmans@hotmail.com, kunnen misschien mailen.

Als ik inderdaad zou gaan, dan zou het voor ongeveer 2 weken zijn. Het is de eerste keer dat ik dan alleen zo ver naar de andere kant van de wereld zou reizen, dus dat vind ik een mooi begin.

Ik wil graag voor wat langer aangezien ik lang vakantie heb en de ticket nogal duur is om maar twee weekjes te gaan. Dan kunnen we waarschijnlijk helaas niet samen reizen