Hallo,
Ik ben Denise, in het dagelijks leven verpleegkundige en wil heeel graag naar australie.
Zoals de meeste dit al jaren in mijn hoofd zitten, maar heb ik het nog nooit uitgevoerd.
Ik ben en was van plan om zo half maart naar australie te gaan tot 20 april.
Ik wilde dit met een groepsreis doen, alleen is dit natuurlijk weer niet gegarandeerd vertrek.
Dus ik ben nu op zoek naar een reis genootje om mee te backpacken!
Ik wil in sydney beginnen en dan naar de cairns. Of dit met een gehuurde camper is of in hostels maakt mij niet uit!
Ik wil graag actieve dingen gaan ondernemen zoals quad rijden en misschien skydiven, maar ook wil ik gewoon genieten van de natuur en lokals.
Ik ben zelf spontaan en vrolijk en zoek een gezellig reis maatje!
Wie wilt?
Groetjes Denise
Hallo Denise,
Ik ben Judith (21)en ben momenteel aan het afstuderen. In februari hoop ik hiermee klaar te zijn.
Daarna heb ik tijd vrij om te gaan reizen naar Australië.
Een reisschema heb ik nog niet, maar ik wil wel graag naar o.a. Sydney, Adelaide, Kings Canyon - Ayers Rock, Alice Springs en Cairns.
Ook ik hou er ook van om actieve dingen te ondernemen, en daarbij ook het land en de cultuur te ontdekken.
Eerst wilde ik ook met een groepsreis mee, alleen dat bestond vooral uit wat oudere mensen.
Ik ben een vrolijk iemand en ben in voor een avontuur!
Ben je evt. ook bereid om eerder in maart te vertrekken en langer dan een maand in Australië te verblijven?
Groetjes,
Judith
Hallo Judith!!
Wat leuk om te horen!!.
Ik heb nu dus toch die groepsreis besproken! Je komt op alle plekken en gaat leuke excursies doen!
En de reis is gegarandeert!.
Ik heb een reis geboekt van de jong intra! Is speciaal voor jongeren tussen de 20 en 35 jaar!.
Het zal leuk zijn als je ook mee gaat!
De reis is wel vrij prijzig hoor!. De groepsreis kost 3200 euro!>
Groetjes Denise
Hoi Denise,
Wat leuk dat je een reis gevonden!
Je brengt me op ideeën. Bij jong intra had ik nog niet gekeken.
Weet je al wanneer je gaat vertrekken? Ga je alleen naar Australië of reis je nog verder naar Nieuw-Zeeland?
Groetjes,
Judith
Hallo judith.
Bij de jong intra lijkt me zelf erg leuk!
Ik neem de reis van 17 maart, maar ik ga dan woensdag 13 maart vliegen! zal wel leuk zijn als je mee vliegt! is het niet zo alleen!
haha. ik vlieg met KLm via bangkok!.
Ik ga alleen naar Australie! Want heb daarna nog een bruiloft!
Jij wilt dus langer weg?
Groetjes Denise
Hoi,
Ik ben van plan om eerder te vertrekken, gezien de vrije tijd die ik heb na afronding van mijn studie.
Ook wil ik naast Australie nog door naar Nieuw-Zeeland.
Ik hou al mijn opties nog open, misschien dat ik begin in Nieuw-Zeeland en daarna naar Australie ga en dat ik toch in maart in Australië ben. Er staat nog niks vast.
Dus misschien tot in Australië :).
Groetjes,
haha is goed! Ik zat het niet:P