Ik ga graag op vakantie naar een rustig gebied, in de ongerepte natuur. Leuke activiteiten vind ik bijvoorbeeld wandelen, kajakken en lekker eten. Ook een dagje met de auto door een mooie omgeving trekken of gewoon even niets doen en in de zon liggen. Kortom, een mooie afwisseling van inspanning en ontspanning, waarbij genieten voorop staat. De invulling staat nog niet vast, en is dus in overleg.
Wat informatie over mezelf: Ik ben 31, rustig en spontaan. Wandelen, dieren, een goed gesprek, af en toe een wijntje, koken en lekker eten passen bij mij.
Ben jij tussen de 20 en 40 jaar (m/v), GEEN roker, beschikbaar in juli, augustus of september EN lijkt het je leuk om mee op vakantie te gaan, laat dan een berichtje achter. Dan kunnen we een keer kennismaken en eventueel verdere plannen maken. 
Lijkt ook zowat op mijn idee van vakantie!
Mocht afstand geen probleem zijn: ik kom uit Brugge in België, ben 32 jaar. Vanaf 5 juli tot 15 augustus kan ik nog een en ander in de agenda inpassen.
Bij interesse hoor ik het wel.
Groeten!
Bedankt voor je reactie.
Het liefst zoek ik iemand die in Nederland woont. Zie verder privébericht.
Hoi,
Ik heb officieel vanaf 21 juli tot 10 augustus vakantie en nog niets concreets vastgelegd. Al wel in gedachten om van hieruit in ongeveer 3 a 4 dagen het Pieterpad te gaan fietsen naar St Pieterbergen. Maar die plannen kunnen omgegooid worden. Zo jouw opvatting van vakantie klinkt mij ook wel goed in de oren. Dus als het beetje klikt. Ik kom zelf uit Twente en jij? Ik ben 34 en kan ook genieten natuur en wat actiefs afgewisseld met relaxen. Boek lezen etc
Hoor graag van je.
Groeten Raymond