hoi hoi
ik ben in september vrij, dus als iemand een leuke aktieve vakantie in petto heeft, mail mij dan even misschien ga ik wel mee.
ik ben lisa , 33 jaar en in voor wat aktie. groetjes
hoi hoi
ik ben in september vrij, dus als iemand een leuke aktieve vakantie in petto heeft, mail mij dan even misschien ga ik wel mee.
ik ben lisa , 33 jaar en in voor wat aktie. groetjes
Hallo Lisa,
Al plannen voor deze maand of misschien ben je al op vakantie? Zo niet: valt een wandelvakantie ook onder jou idee van een leuke, actieve vakantie? Zo ja:
Ik ben Mariska, 28 jr uit regio Utrecht en heb vanaf 19 sept. 2 weken vrij, helaas als enige in m’n omgeving.
Wat ik graag zou doen: met de trein naar Duitsland en een weekje ofzo een deel van een lange afstandsroute lopen (eifelsteig bv), bagage zelf meenenemen, overnachten in een B&B of goedkoop hotel. Maar om alleen te gaan lijkt me niet zo’n goed idee.
Dus lijkt dit last minute plan je wat, hou je van flinke afstanden lopen en laat je je hierbij niet door regen tegenhouden (de herfst begint dan tenslotte ook weer), dan hoor ik het graag. En natuurlijk ook als je zin hebt in iets wat lijkt op bovenstaand idee.
Groetjes!
Mariska