Reismaatje gezocht!

Hi there!

Ik ben Miranda (20 jaar) en kom uit Brabant. Voor de periode 10-23 augustus ben ik op zoek naar een reisgenootje rond de zelfde leeftijd. Graag zou ik rond willen reizen in Ierland, Engeland en Schotland óf naar Lugano (Zwitserland) en rondreizen in Zwitserland & Italië. Eventueel met (huur)auto of trein of whatever! Komen we vast wel uit.

Ik hoor het wel :slight_smile:

X

Hoi Miranda,

Ik ben Ronald, 22 jaar en kom uit Friesland. Ik heb rond dezelfde periode vakantie en nog geen plannen. Het lijkt mij wel een super idee om naar Zwitserland en Italië te gaan. Ik heb zelf een auto van het werk waarmee ik alle brandstofkosten door heel Europa mag declareren. Dus ik kan met de auto op vakantie zonder brandstofkosten :smiley: Dus die huurauto hoeft dan al niet meer :wink:

Als het je leuk lijkt om samen te gaan, dan hoor ik het graag.

Groetjes, Ronald.

Hey Miranda,

Ik ben van plan in ongeveer dezelfde periode (5 augustus – 24 augustus) in Europa te reizen, het liefst naar Oost-Europa, Engeland, Schotland en/of Ierland.

Heb jij al een reisgenootje gevonden en plannen gemaakt voor jouw vakantie? Anders zou het misschien leuk zijn samen (een stuk) te reizen!

hoi Miranda al je reis vastgelegd? ik wil met de camper op reis. misschien kunnen de reis op elkaar afstemmen en samen gaan? gr edwin

te 0652195605

Is dit nog actueel?