reisgenote gezocht voor eind juli of augustus, tussen 40-60 jaar.

Hallo,
Ik ben Hans, 56 jaar en kom uit Noord-Brabant.
Ik ben op zoek naar een (het liefst) vrouwlijke reisgenote die samen met mij op vakantie zou willen gaan. Ik heb de laatste twee weken van juli en heel augustus vakantie, dus ergens in die periode.
Vorig jaar ben ik met een groepsvakantie meegeweest en ik zou nu graag met een reispartner op vakantie gaan.

Ik vind het leuk om dingen te bezichtigen, ik hou van cultuur, natuur enzovoorts. Ik vind het leuk om uitstapjes te doen op vakantie, maar vind het ook prima om tussendoor een dagje rustig aan te doen.
Qua land heb ik niet een echte voorkeur, mij lijken veel landen erg leuk om heen te gaan. Zo lijkt het me heel leuk om naar bijvoorbeeld Italië, Griekenland, Kreta, of Portugal te gaan. Maar ook lijkt het me heel leuk om naar Amerika of Australië te gaan.

Heb jij dezelfde interesses en lijkt dit je wat? Dan hoor ik het heel graag!

Groetjes Hans.

hoi Hans goeiemorgen,
Heb je bericht gelezen. Ik heb zojuist ook een oproep geplaatst. Voor een autoreis die ik gezamenlijk met een leuke en gezellige reispartner wil doen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een vrouw maar wie weet is het nog veel leuker om met jouw te gaan.
Ik vertrek met mijn auto eind juli naar Italie en wil 1 keer overnachten in Zwitserland en daarna doorrijden naar Cinque Terre waar ik graag 2-3 dagen mooie wandelingen langs de kust wil maken en de omgeving wil verkennen. Ik ben op zoek naar iemand die op de eerste plaats gezellig is (dat zal wel goed zitten, aangezien je uit Brabant komt) en iemand die van cultuur en natuur houdt en sportief is. Ik ben zelf een ondernemende vrouw en hoop ook een ondernemende reispartner te vinden.
Daarna rij ik door naar een appartement dat ik in een plaatsje bij Siena gehuurd heb. Alles op 50/50 basis. Benzine heenreis € 125 Overnachtingen reis per overnachting ongeveer € 35. Vignet Zwitserland € 12,50 .Per week huur appartement € 225.
Als dit je wat lijkt bel me dan of mail me. Dan kan ik je er meer over vertellen en wellicht met je kennis maken. tel. 06 143 345 30
of email : Italanja@zonnet.nl
cordiali saluti da Rotterdam