Hallo medereizigers!
In juni 2016 ga ik beginnen aan mijn wereldreis van 12 maanden.
Mijn plan is als volgt: eerst ga ik in juni 2 weken naar svalbard (noorden van noorwegen inc ijsberen)
Dan weer terug naar NL. En vanuit daar vliegen naar centraal Amerika. Oa cuba, puerto rico, guatamala, panama. Dan verder naar colombia, peru, bolivia en rio de janeiro in brazilie.
Vanuit zuid-amerika door naar nieuw zeeland en vanuit daar naar australie om paar maanden daar te gaan werken. En als laatste natuurlijk azie: indonesie, filipijnen, vietnam, laos, cambodja, maynmar, india en nepal.
De planning zou als volgt zijn:
Juni: svalbard/ central amerika
Juli: centraal amerika
Aug: zuid amerika
Sept: zuid amerika
Okt: zuid-amerika
Nov: nieuw zeeland
Dec: australie
Jan: australie
Feb: australie
Maart: azie
April:azie
Mei:azie
Het is een idee, maar niks staat nog vast. Heb jij veel betere ideëen dan hoor ik t graag. Ik moet alleen wel aan mijn budget denken, daarom wil ik tussendoor ook gaan werken.
Nu zoek ik dus iemand die mee wil. Hoeft niet de gehele reis, een stukje zou ook vet zijn.
Wie ben ik? Een spontaan persoon die houdt van sociale contacten en altijd benieuwd is naar mensen. Maar ik kan ook heel goed alleen zijn. Ik werk als fysiotherapeut in zwitserland sinds een jaar.
Verder ben ik geïntereseerd in fotografie, zou ik graag willen leren salsa dansen (bv in cuba) en ben ik sinds paar dagen begonnen met het leren van spaans( miss onderweg nog een taalcursusje doen).
Trouwens ik ben 26 jaar. Het maakt me niet uit of t een vrouw of een man is, maar ik hou niet van gecompliceerd. En het moet natuurlijk klikken tussen ons. Een ontmoeting vooraf zou niet verkeerd zijn, maar dat zou via skype moeten, aangezien ik niet in NL woon.
Ben je geïntereseerd? stuur mij dan een berichtje:)